Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
saiko zei:Opdracht: ontwerp affiche voor onze fuif
Meegegeven informatie: de tekst op de affiche, voor de rest vrije keuze
Used progs: Illustrator CS & Photoshop CS2
Link: Hier
Garmir zei:allene moest ik goed kijken welke woorden er juist geschreven stonden
dresse zei:deed me direct denken aan de i love techno posters... weet ni ofdat de bedoeling is?
http://www.nuloop.com/real/541/i_love_techno.jpg

Nathan zei:
maar ja wie was het eerst 
Lo_fi zei:Hmm; het is al bij al eerder aan de 'lompe' kant. Het mag dan qua lettertype en stijl een beetje aanleunen bij een soort neo-oostblok-style - wat doorgaans een beetje blokkerig is- maar dit ...nee..
- typografie is scattered, heeft geen duidelijke uitlijning en is te groot.
- de semi-skyline onderaan is een soort quick-draw in illustrator, wat het slordig maakt..
- het beeld middenin is veel te groot en de grungy - er is een stuk uit m'n ster gebeten - voegt niks toe aan het beeld.
daar sebiets es aan werkenDJ_Trash zei:I love techno ripoff BIGTIME (http://www.nuloop.com/real/541/i_love_techno.jpg)
dees beoordeel ik ni
het is meer dan dat he, de ster staat namelijk niet op een groene of blauwe achtergrond.. tzijn dingen waar jij misschien niet meer aan denkt; maar het kleurschema: de rood-wit combinatie voor tekst op een zwarte achtergrond.. dah's OOK overgenomen. waar jij naar specifieke elementen zoekt om te zeggen dat het niet hetzelfde is kijken wij naar het geheel en denken we: "ok weinig originaliteit aan de dag gelegd".saiko zei:dude dude, kom kom nie overdrijven é
hier leg ze es naast elkaar, en ge moogt mij de ripoff es tonen
De ster... das zo het enige wat in mij opkomt precies
)DJ_Trash zei:1: 3 uur geleden liep er van die ster nog een bloedspoortje of een lik rode verf
die heb je onderutssen al weggedaan (cheater! spijtig ak DAAR geen screenshot meer van heb. geen nut het te ontkennen tis uiteindelijk die uitloop geweest da mij onmiddellijk link heeft doen leggen. wa ge un gedaan hebt is bewijsmateriaal vernietigd)
2: ja de rode ster
3: de zwarte achtergrond
4: de Russische stijl int algemeen
5: wit en rood in titel/letters
6: rode ster is surrounded by white; hetzij ne krans bij ilt hetzij rays bij u
moet ni zo overhit reageren; geef gewoon toe dat het beetje sterk geïnspireerd is op ILT.
als ge u inspireert op iets, pak dan iets minder bekend; ILT ziede iedere dag in de straat... dus ongewtijfeld zijn er al velen door "geïnspireerd"


saiko zei:...ik doe grafisch ontwerp, er is hier genoeg over nagedacht voor ik aan mijne pc ging gaan zitten & het begon te tekenen.
PsssttDJ_Trash zei:1: 3 uur geleden liep er van die ster nog een bloedspoortje of een lik rode verf
die heb je onderutssen al weggedaan (cheater! spijtig ak DAAR geen screenshot meer van heb.
ontkendsaiko zei:heb nerges ontkent dat ik iLT heb gebruikt voor inspiratie.
Erinyes zei:Pssstt
ontkend
Ik vraag me eigenlijk af waarom je er een russische tint aan wou geven. De link ontgaat mij hier volledig.

Lo_fi zei:In naam van alle afgestudeerde grafisch vormgevers en studenten grafische wil ik hierbij afstand nemen van genoemde 'saiko-die-als-hij-zijn-niveau-niet-omhooghaalt-zeker-zwaar-gaat-buizen* De gilde van vormgevers overweegt nu al om u preventief een tijdje te schorsen wegens het luie-ontwerpers-syndroom. + slap vanwege de slechte smaak ( ILT-posters aan de muur *tsss)
Lo dixit.
spijtig voor degene die in leuven zitten, ge zult op die affiche moete gapen af en toe 

. Niet dat ik het nie kan lezen maarjah...