Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja, maar van het felle roze zullen uw ogen wel pijn gaan doen. ik heb hem opgeslagen op pc, maar al een andere kleur gegevenRhodariel zei:Kvind eigenlijk dat er nie veel te bewonderen valt, sorry ze. Alleen die "Girls" kunnen me wat bekoren.


Da's conceptueel.Conspectus zei:grunge btw. grunch....

Floyd zei:Da's conceptueel.
'k Vind de wallpapers een beetje geïnspireerd en nogal "standaard" eerlijk gezegd. Volgens mij zit je zo net boven het beginnersniveau, maar de indruk die ik krijg is dat je zo een vast concept in je hoofd hebt van hoe een grunge wallpaper of een vector wallpaper er moet uit zien en dan je onderwerp volgens die ideeën aanpast. Terwijl het juist omgekeerd beter is.
wow akkoord zo zijn er ja... maar der zitten ier toch ook die echt wel talent hebben in wat ze doen en er ook veel tijd voor over hebben.Conspectus zei:De 'besten' hier hebben 1 ding gemeen. Ze weten wat cool gevonden wordt en emuleren dat tot in het oneindige. Als hij zo doordoet komt hij nog ver. Of da nu goed of slecht is... moeilijk te zeggen.
Da zou nogal koud en onconstructief overkomen, nie? Das ook de bedoeling nie van deze topic hoop ik, gewoon een goed of slecht krijgen.dlancel zei:dus manne, ge vind mijn wallpapers ni goe
zeg het dan gewoon![]()

dlancel zei:dus manne, ge vind mijn wallpapers ni goe
zeg het dan gewoon![]()
Als het dat is wat je bedoelt: ik ben inderdaad mijn "volgens mij" vergeten in de zin "Terwijl het juist omgekeerd beter is".Conspectus zei:De 'besten' hier hebben 1 ding gemeen. Ze weten wat cool gevonden wordt en emuleren dat tot in het oneindige. Als hij zo doordoet komt hij nog ver. Of da nu goed of slecht is... moeilijk te zeggen.

Timooo zei:Dlancel, uw wallpapers zijn echt top! Er kunnen nog eel schoon dingen uitkomen, echt wel![]()