Archief - CHECK: Dave Wallpapers

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dlancel

Legacy Member
Kheb hier een eige wallpaper site gemaakt me al mijn zelf gemaakte wallpapers:

Klik hier om naar de site te gaan.

Hope you like it !!

D-1337

Legacy Member
mooie site , wallpapers zijn best oke , wel die DAVE in die Nissan laat het op niks trekken , veel dezelfde lettertypes.

FEW

Legacy Member
de tekst "Nissan 350z" past totaal ni bij die nissan wallpaper. allemaal verctoren en dan plots zo een grunge tekst.

en in die 3D wallpapers zie ik ni echt veel 3D :p

dlancel

Legacy Member
ge ziet ni dat echt 3d is maar het is het wel
gemaakt met 3D programma
;)

Rhodariel

Legacy Member
Kvind eigenlijk dat er nie veel te bewonderen valt, sorry ze. Alleen die "Girls" kunnen me wat bekoren.

bLaZeR

Legacy Member
das simpel he zo'n dingen neem paar grunge brushes ofzo kladder iets mee en voila:p

FEW

Legacy Member
Rhodariel zei:
Kvind eigenlijk dat er nie veel te bewonderen valt, sorry ze. Alleen die "Girls" kunnen me wat bekoren.
ja, maar van het felle roze zullen uw ogen wel pijn gaan doen. ik heb hem opgeslagen op pc, maar al een andere kleur gegeven :p

arrows vond ik ook nogwel geslaagd :)

Jixop

Legacy Member
mooie sites en van de wallpapers vindek de 2 van categorie 3d de beste (hoewel ik daar niet veel 3d in zie)

Floyd

Legacy Member
Conspectus zei:
grunge btw. grunch....
Da's conceptueel. ;)

'k Vind de wallpapers een beetje geïnspireerd en nogal "standaard" eerlijk gezegd. Volgens mij zit je zo net boven het beginnersniveau, maar de indruk die ik krijg is dat je zo een vast concept in je hoofd hebt van hoe een grunge wallpaper of een vector wallpaper er moet uit zien en dan je onderwerp volgens die ideeën aanpast. Terwijl het juist omgekeerd beter is.

Conspectus

Legacy Member
Floyd zei:
Da's conceptueel. ;)

'k Vind de wallpapers een beetje geïnspireerd en nogal "standaard" eerlijk gezegd. Volgens mij zit je zo net boven het beginnersniveau, maar de indruk die ik krijg is dat je zo een vast concept in je hoofd hebt van hoe een grunge wallpaper of een vector wallpaper er moet uit zien en dan je onderwerp volgens die ideeën aanpast. Terwijl het juist omgekeerd beter is.

De 'besten' hier hebben 1 ding gemeen. Ze weten wat cool gevonden wordt en emuleren dat tot in het oneindige. Als hij zo doordoet komt hij nog ver. Of da nu goed of slecht is... moeilijk te zeggen.

virox

Legacy Member
Conspectus zei:
De 'besten' hier hebben 1 ding gemeen. Ze weten wat cool gevonden wordt en emuleren dat tot in het oneindige. Als hij zo doordoet komt hij nog ver. Of da nu goed of slecht is... moeilijk te zeggen.
wow akkoord zo zijn er ja... maar der zitten ier toch ook die echt wel talent hebben in wat ze doen en er ook veel tijd voor over hebben.

Da Turtle

Legacy Member
dlancel zei:
dus manne, ge vind mijn wallpapers ni goe
zeg het dan gewoon:)
Da zou nogal koud en onconstructief overkomen, nie? Das ook de bedoeling nie van deze topic hoop ik, gewoon een goed of slecht krijgen.

// edit: dan start je beter een poll :p

Floyd

Legacy Member
Conspectus zei:
De 'besten' hier hebben 1 ding gemeen. Ze weten wat cool gevonden wordt en emuleren dat tot in het oneindige. Als hij zo doordoet komt hij nog ver. Of da nu goed of slecht is... moeilijk te zeggen.
Als het dat is wat je bedoelt: ik ben inderdaad mijn "volgens mij" vergeten in de zin "Terwijl het juist omgekeerd beter is".
Wat betekent emuleren?

dlancel: Ik vind de wallpapers niet slecht, 'k vind de wallpapers een beetje weinig geïnspireerd en nogal "standaard" eerlijk gezegd. Volgens mij zit je zo net boven het beginnersniveau, maar de indruk die ik krijg is dat je zo een vast concept in je hoofd hebt van hoe een grunge wallpaper of een vector wallpaper er moet uit zien en dan je onderwerp volgens die ideeën aanpast. Terwijl het volgens mij juist omgekeerd beter is.

Maar ok, volgende keer zal ik gewoon zeggen: "tis slecht, blijf hier weg".

Timooo

Legacy Member
Die arrows en vooral de Color Stripes wallpapers zijn super. Ik zou zelf bijna de Color Stripes instellen, maar ik heb nu eenmaal mijn eigengemaakte hippe wallpaper die ik gebruik.

Oh, en Floyd. Shut up. Er zijn mensen met smaak en mensen met geen smaak, maar dat verschilt van persoon tot persoon en wij verschilen blijkbaar toch wel wat...

Dlancel, uw wallpapers zijn echt top! Er kunnen nog eel schoon dingen uitkomen, echt wel ;)

blaZe

Legacy Member
Timooo zei:
Dlancel, uw wallpapers zijn echt top! Er kunnen nog eel schoon dingen uitkomen, echt wel ;)

wilt ge ook mijn vriendje zijn wanneer ik hier nog iets wil laten checken?
Ben ik tenminste zeker dak positieve comment krijg lostaand of ik wel iets kwalitatiefs toon al dan niet.

ps: om tegen mijn natuur in te gaan, laat ik hopen dat ge verschilt met Floyd maar deze keer gok ik toch op hem wat betreft smaak hebben.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan