Lo_fi
Legacy Member
Timooo zei:Oh, en Floyd. Shut up. Er zijn mensen met smaak en mensen met geen smaak, maar dat verschilt van persoon tot persoon en wij verschilen blijkbaar toch wel wat...
Wel er zijn inderdaad mensen met en zonder smaak..Het is uiteraard duidelijk dat jij en Floyd in een competitie 'gelijkgestemde zielen voor duo's' ergens achteraan zouden eindigen...Wat wel sneu is voor jou is het feit dat Floyd reeds bewezen heeft over een portie smaak te beschikken en dat ook nog vrij behoorlijk kan uitdrukken . ..Bummer zeg Timooo !..
Deze verzameling wallpapers zijn inderdaad niet zo slecht dat je vol afgrijzen het hoofd zou afwenden maar ze komen ook niet verder dan de cliché-symboliek. De vectorafbeelding van de auto, het gebruik van de typografie, het overbodige gegoochel met brushes.. Het wijst op veel goeie wil, veel tijd die gespendeerd werd aan het observeren van ander werk in het genre.
Ik zie hier niks dat het label 'top' zou verdienen. Ik zie werk van een beginner die het terrein aan het aftasten is. Niks verkeerd mee hoor. Ik kan het alleen maar aanmoedigen. Leren ontwerpen doe je door te kijken en te proberen.
Ondertussen, pakweg de volgende 5 jaar, laat je best de zelfingenomen houding achterwege en besef je dat je nog een heel erg lang leerproces voor de boeg hebt. Ik ben de eerste om toe te geven dat ik dat zelf nog elke dag moet doen: leren, proberen, weggooien en herbeginnen...
