Archief - cv

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dresse

Legacy Member
Wordt eens tijd datk ga solliciteren, dus bij deze vandaag een cv'tje gemaakt.
Ook om zo illustrator en indesign een beetje te ontdekken... (ja, shame on me, ik ken die proggies nog altijd niet...)

Dus alvorens het massaal op te sturen, had ik toch graag even jullie mening gehad. Spellingsfouten mogen er ook altijd uitgehaald worden...

http://users.pandora.be/Dresse/cv.pdf

Er gebeurt wel iets vreemd met de A van adobe precies... In Indesign staat da just, ma als ik exporteer naar pdf staat de d ineens onder de A :wtf:

SweetEmmaRose

Legacy Member
Vertoond* x2
1 Mei*
Paggaderke*

Ofwel zet ge overal punten opt einde van een zin, ofwel geen.

Tentoonstelling*
Meerdere*
Filmfestival*
Tijdens*
Tenstoonstelling*
Maastricht*
Limburgse*

Sadistische*
Sportief*


Zoude ni beter een betere foto zoeken? :p

b0rt

Legacy Member
hier staat de A juist (bij software toch, ni?), misschien eens als X-1a-pdf opslaan? (bij presets) kan zijn omdat ge misschien niet de nieuwste pdf-reader hebt om het te openen waardoor er fouten optreden, X-1a is een standaard die in 2001 is opgesteld waardoor normaal gezien de meeste pc's dit perfect moeten weergeven :)
verder: heel mooi opgebouwd imo, alleen staat de tekst soms iets te dicht bij elkaar naar mijn mening, zoals bij Tasty Routine - 1:15min, The date - 3:49min 2008 en hobby's


(en avondonderwijs lijkt hierdoor op avondbnderwijs :))

Flipkikker

Legacy Member
Enkele "fouten", meer details eigenlijk:
KerKstraat 3 (Kerstraat of Kerkstraat? :))
kinderopvang Paggaderke
Limburg / Maastricht

Ziet er anders goed uit, mss wat fletse kleuren wel... (wat harder contrast mocht eventueel voor mij)

Oja,
en "sadistische humor" zou ik eventueel weglaten :p

Illustraties zijn leuk ingewerkt :niceone:

dresse

Legacy Member
:$ ik wist dat ik hem hier nog ff moest zetten vooraleer op te sturen... :)
ik steek het op dislectie enzo! :-)

Maar kerstraat is wel degelijk juist...
Komt van kervelsoep ofzo zeker...

En dat sadisme dacht ik er idd ook nog uit te doen. In het begin stond er ook nog "mentaal gestoord" enzo bij, ma hebk ook maar weggelaten... Stel dat ze denken datk echt mentaal gestoord ben eh...


@Emma: wa is er mis met de foto? :)

dresse

Legacy Member
daarom dat daar een rood lijntje onder kwam hier met men firefox spellingschecker :D
hij stelde dissectie voor, ma da leek me ook ni correct...

SweetEmmaRose

Legacy Member
Hahahaha, khoopte eigenlijk da het een mop was :p

Der is niks mis met de foto, die is gewoon vrij onverzorgd.. ni? Groot haar, casual tshirt. Kweet ook wel da ge geen super deftige job zoekt, maar uiterlijk moet toch altijd near deftig zijn imo :) (op foto dan, ni irl)

Conqie

Legacy Member
Tam en prettig gestoord misschien ook? :p
Alhoewel dat prettig gestoord lekker "gedurft" is en dat is in die bepaalde sector misschien een pluspunt. Ik zou elk woordje eigelijk wegen, wat het is een erg mooie cv en stel dat je ineens een "slechtere" indruk zou nalaten door een of ander woordje..

dresse

Legacy Member
Ook aan gedacht om die "tagcloud" misschien toch maar te vervangen door een doorlopend tekstje waarin ik mezelf voorstel... da is misschien duidelijker en persoonlijker? ...

Dakantochnie

Legacy Member
dresse zei:
Ook aan gedacht om die "tagcloud" misschien toch maar te vervangen door een doorlopend tekstje waarin ik mezelf voorstel... da is misschien duidelijker en persoonlijker? ...
Ik zou het nie doen. Ge hebt er voor gekozen om een CV te maken dat er tussenuit schiet, dan moet ge het niet nadien gaan polijsten. :)
Ge zoekt iets artistiek, geen job op het ministerie van financiën he. ;)

Edit: goei foto man. :cool:

Conqie

Legacy Member
Kan proberen wat voor schrijfsel je kan neerpennen, en dan vergelijken.
Kleine moeite voor een cv uiteindelijk
ps: nog een detail maar "uitgaan" bij hobby's dat geeft mij persoonlijk zo'n noxa/netlog-achtige indruk, maar dat kan misschien aan mij liggen..
Uitgaan lijkt mij eerder iets dat je doet ipv een echte hobby

dakantochnie: dat is waar, het moet creatief blijven, maar je kan nog steeds vergelijken é

SweetEmmaRose

Legacy Member
Misschien een tekst waarin de woorden verwerkt staan en dan highlighten?

Uitgaan bewijst alleen maar da hij geen nerd is die heelder dagen zonder vriende binnezit :p

dresse

Legacy Member
en zou ik de maanden dat ik gewerkt heb in Tsjechië als begeleider van sport activiteiten er ook opzetten? Ik heb het weggelaten omdat da werk niet echt relevant is om te solliciteren in de grafische sector... Ma ne maat zei dat ik da er wel moest opzetten om een totaal beeld te scheppen ofzo...

@dakantochni: goed punt! :). Maar een tekstje kan niet verkeerd geïnterpreteerd worden... terwijl zo losse woorden misschien al wel... Maar met mijn spellings-capaciteiten is het misschien wel slimmer om me niet te wagen aan volzinnen :D

@Emma: idd, Uitgaan blijft! :) Misschien wel ander woord voor zoeken. "Zuipeh?"..."feesteuh!!" ? ... :)

Dakantochnie

Legacy Member
Zoiets bewijst dat ge een teamplayer zijt met wat durf, wat alleen maar positief is. Alles vermelden wat u in een goed daglicht kan plaatsen. :)

Conqie

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Misschien een tekst waarin de woorden verwerkt staan en dan highlighten?

Uitgaan bewijst alleen maar da hij geen nerd is die heelder dagen zonder vriende binnezit :p

Das waar, maar ik denk niet dat ze daar van uitgaan, misschien iets op een subtielere manier :p

Dakantochnie

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
Das waar, maar ik denk niet dat ze daar van uitgaan, misschien iets op een subtielere manier :p
Als ze die T-shirt zien weten ze toch al genoeg. :p

SweetEmmaRose

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
Das waar, maar ik denk niet dat ze daar van uitgaan, misschien iets op een subtielere manier :p

Kweni, hij is nog jong he dus uitgaan is ni zo abnormaal als hobby :)
9lives is geen hobby ofwa! Ons modereren enal :sad:

Dakantochnie

Legacy Member
dresse zei:
@dakantochni: goed punt! :). Maar een tekstje kan niet verkeerd geïnterpreteerd worden... terwijl zo losse woorden misschien al wel... Maar met mijn spellings-capaciteiten is het misschien wel slimmer om me niet te wagen aan volzinnen :D
Als ge wilt dan lees ik uw tekst wel eens na (ik heb lessen genomen bij een allochtoonse :unsure: ), en als het echt niet lukt schrijf ik wel iets in uw plaats. :p

dresse

Legacy Member
Ahja! Da moetk nog bij werkervaring zetten! "jarenlange ervaring als moderator van het drukst bezochte en meest prestigieuze grafische designer forum van België" :)

:unsure:

@dakke: normaal gezien zou me da ook moeten lukken... Al uitgebreid spellingsexamen moeten afleggen voor die stomme lerarenopleiding en was er toch ruimschoots door... Ik vergeet er gewoon vaak aan te denken :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan