V!$u4L
Legacy Member
Vette T-shirt.

Zou ik nooit doen. Het is gewoon slechte copy en laaame.conquerpoy_123 zei:...prettig gestoord...

Word.dresse zei:Ahja! Da moetk nog bij werkervaring zetten! "jarenlange ervaring als moderator van het drukst bezochte en meest prestigieuze grafische designer forum van België"![]()
ad:





