Archief - cv

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

V!$u4L

Legacy Member
Vette T-shirt.

conquerpoy_123 zei:
...prettig gestoord...
Zou ik nooit doen. Het is gewoon slechte copy en laaame. :p

dresse zei:
Ahja! Da moetk nog bij werkervaring zetten! "jarenlange ervaring als moderator van het drukst bezochte en meest prestigieuze grafische designer forum van België" :)
Word.

b0rt

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Kweni, hij is nog jong he dus uitgaan is ni zo abnormaal als hobby :)
9lives is geen hobby ofwa! Ons modereren enal :sad:
nu ge het zegt, zeggen dat ge een mod zijt op 9lives zou imo ook wel erop mogen, bewijst da ge bekwaam zijt :)

Dakantochnie

Legacy Member
dresse zei:
Ahja! Da moetk nog bij werkervaring zetten! "jarenlange ervaring als moderator van het drukst bezochte en meest prestigieuze grafische designer forum van België" :)

:unsure:
Ge moet zoiets anders aanpakken. Ten eerste zit ge hier op een plaats waar ge in contacten komt met verschillende culturen, en dan is het nog maar een kwestie van een klein beetje de zaken wat rooskleuriger voor te stellen dan ze zijn. Klein voorbeeldje:
Visual --> China --> Olympische Spelen --> ge hebt meegewerkt aan de filmpjes die tijdens de Olympische Spelen zullen worden uitgezonden.
Emma --> Ierse --> bijna dochter van Bono --> ge hebt contacten met grote en belangrijke klanten.
Gromme --> Mars --> ge onderhoudt uw relaties in het buitenland.
enz...

Ge ziet het , 't is niet moeilijk, 't is een kwestie van de positieve punten in het licht te zetten en de negatieve, verwaarloosbare puntjes een klein beetje meer op de achtergrond te houden.

dresse

Legacy Member
V!$u4L zei:
Vette T-shirt.


Zou ik nooit doen. Het is gewoon slechte copy en laaame. :p


Word.

i know.
Toch maar gaan voor "lichtelijk mentaal gestoord" ?
Da stond er eerst, ma had schrik dat ze gingen denken dat er misschien echt iets scheelt ofzo... :)

Dakantochnie

Legacy Member
dresse zei:
i know.
Toch maar gaan voor "lichtelijk mentaal gestoord" ?
Da stond er eerst, ma had schrik dat ze gingen denken dat er misschien echt iets scheelt ofzo... :)
Wat denkt ge van 'gezond gek'?

V!$u4L

Legacy Member
dresse zei:
"lichtelijk mentaal gestoord"

Ja dat is ook slechte copy. :p
Iets minder serieus klinkend, want de minste twijfel is al "gevaarlijk".

"Een hoek af" vind ik heerlijk zelfkritisch.

SweetEmmaRose

Legacy Member
Mentaal en gestoord klinken maar onstabiel imo. Gezond gek is meer wa ge bedoelt.

Dakantochnie

Legacy Member
dresse zei:
of "gek genoeg gezond"
Dan gaan ze denken dat ge weer zo'n Waal zijt die per se in Vlaanderen wil werken omdat we hier kleurentelevisie hebben, niet doen.

syndrom

Legacy Member
V!$u4L zei:
Wow, dakke: How to ruin a résumé in 4 steps. :D

die quote doet me denken aan een aflevering van de simpsons waar die bikers discussieren over hoe je resume uitspreekt. hilarisch

Volledig off topic ma kom

sorry dresse

dresse

Legacy Member
ik laat het gewoon weg en verwijs ze door naar mijn online portfolio met men filmpjes...
Ze zullen er wel achterkomen zeker... :)

@Reavx: ZORG DAT HET NIET MEER GEBEURT!!! :angry:

dresse

Legacy Member
Unlimited4s zei:
nu ge het zegt, zeggen dat ge een mod zijt op 9lives zou imo ook wel erop mogen, bewijst da ge bekwaam zijt :)

deze had ik even gemist :D
"bewijst dat ge bekwaam zijt" :lol:
Daar kan zelfs dakke zijn walen-mopje ni tegenop :)

enfin, merci al voor de schnelle feedback allen. Blijf spui'en! Feedback omtrent grafiek/typografie enzo mag ook altijd... Dan zal'k morgen is alles aanpassen en dan massaal studio's beginnen stalken :music:
Ik ga maffe want moet de zus en broer morgevroeg om 5u naar de luchthaven doen :sop:

Conqie

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Kweni, hij is nog jong he dus uitgaan is ni zo abnormaal als hobby :)
9lives is geen hobby ofwa! Ons modereren enal :sad:

Bwah, daarom dat ik het eigelijk vanzelfsprekend vind, "hij is jong dus hij zal wel uitgaan". maar bon dat is nu net een iets te stom detail om over te zeveren :p

SweetEmmaRose

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
Bwah, daarom dat ik het eigelijk vanzelfsprekend vind, "hij is jong dus hij zal wel uitgaan". maar bon dat is nu net een iets te stom detail om over te zeveren :p

Das helemaal ni vanzelfsprekend, ik ben jong, ik ga ni uit :unsure:

Skyscraper

Legacy Member
dakantochnie zei:
Dan gaan ze denken dat ge weer zo'n Waal zijt die per se in Vlaanderen wil werken omdat we hier kleurentelevisie hebben, niet doen.

Hahaha :lol:
*sorry*

'k vind echt echt zeer goed overkomen (: alles zit logisch in elkaar met uw sterrekes enzo. 'k zou er mij niet teveel zorgen over maken.

Pixations

Legacy Member
Ik denk dat ge met deze cv (en nu heb ik het nog niet eens over de inhoud) niet lang zult moeten zoeken naar werk. Echt knap! :niceone:

Floyd

Legacy Member
Aye, zoals DieselPower al aanhaalt, aan de typografie kan nog wel gewerkt worden. Voor de rest: fantastisch werk, echt!

Gromme --> Mars --> ge onderhoudt uw relaties in het buitenland.
hahah
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan