Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.



dresse zei:ik dacht dat er een regel ofzo was dat het meest recente bovenaan moet staan?
weet ni just.
Maar in elk geval zou'k idd beide hetzelfde moeten schikken...
maar hoe dan...


)dresse zei:pff... weet het nog ni...
Den ene keer wil'k solliciteren voor een job achter de pc. (grafisch design, motion design, illustratie, animatie, ...)
Ma de volgende dag hebk weer last van RSI en zie'k het weer allemaal ni zitten en wil'k een carriere beginnen in de video-productie (beginnen als camera-assistent of kabelsleper ofzo)
en illustrator in bijberoep zie'k ook wel zitte...

Soit, qua modeling steekt Modo er toch boven uit ^^. Bij de software kennis zou ik wel consistent zijn in het gebruik van hoofdletters ofwel gebruik je het overal of anders helemal niet. Nu alvast veel succes met de jobhunt, in september ga ik ook eens beginnen zoeken. Maar kga nog serieus mogen sleutelen aan men demoreel als ik een animatiestudio binnen wil. Laat ons weten wat het geworden is.