Xavez
Legacy Member
Uw tekst is uw motivatiebrief hé =). Ik vind die tagcloud kunnen. Dat is jouw idee, dat is wie gij zijt en op die manier zult ge ook eerder bij een werkgever terecht komen die zoiets apprecieert! Als ge niet zo'n tekstenman zijt, doe het dan niet zou ik zo zeggen
. Ik zou in die tagcloud wel consequent zijn wat hoofdlettergebruik betreft =).
Ook lijkt het mij dat ge nogal kwistig met de sterretjes in het talenvakje zijt omgegaan =P. Een 4/4 op Engels bijna over de hele lijn? Dat is misschien wel héél erg veel, niet?
. Ik heb in mijn CV ooit een mix van woorden en sterretjes gebruikt, sterretjes voor de softwarecompetenties en woorden voor de talenkennis "matig, goed, zeer goed en uitstekend" zijn woorden die allemaal positief klinken, zonder dat je er meteen mee overdrijft, misschien een idee?
Nuja, overall zou ik zeggen: zit strak in elkaar! Krijg je waarschijnlijk hoe dan ook bij x aantal bedrijven een uitnodiging mee om op gesprek te gaan. Dan begint het echte werk
.
/edit: lap, niet gezien dat dat hier al vier pagina's lang was, ma bon
. Geldt nog steeds ^^.
. Ik zou in die tagcloud wel consequent zijn wat hoofdlettergebruik betreft =).Ook lijkt het mij dat ge nogal kwistig met de sterretjes in het talenvakje zijt omgegaan =P. Een 4/4 op Engels bijna over de hele lijn? Dat is misschien wel héél erg veel, niet?
. Ik heb in mijn CV ooit een mix van woorden en sterretjes gebruikt, sterretjes voor de softwarecompetenties en woorden voor de talenkennis "matig, goed, zeer goed en uitstekend" zijn woorden die allemaal positief klinken, zonder dat je er meteen mee overdrijft, misschien een idee?Nuja, overall zou ik zeggen: zit strak in elkaar! Krijg je waarschijnlijk hoe dan ook bij x aantal bedrijven een uitnodiging mee om op gesprek te gaan. Dan begint het echte werk
./edit: lap, niet gezien dat dat hier al vier pagina's lang was, ma bon
. Geldt nog steeds ^^.
wootwoot



