mightyflup
Legacy Member
Een tijdje geleden kon men op het forum foto battles doen, deze zijn spijtig genoeg verdwenen
.
Bij deze zou ik dus graag nieuwe foto battles opstarten.
De rules zou ik nemen zoals voorheen nml: foto's moeten gemaakt worden binnen de opegeven tijd, width max 800 px (zoals de regels het voorschrijven)
nu hoop ik dat er nog mensen zijn die willen meedoen, daarom ook deze discussion en met enkele vragen:
de tijd van een battle? (mijn voorstel 1 week)
extra rules en opmerkingen?
hoe kiezen we welke battle het wordt? (portret, landschap, zw-w,...) vb: winner van vorige battle kiest?
en last but not least: 1ste battle? geef maar voorstellen en hetgene dat het meeste voorkomt = eerste battle?
mijn voorstel voor eerste battle: Long exposure
nu ist aan jullie, shoot!
.Bij deze zou ik dus graag nieuwe foto battles opstarten.
De rules zou ik nemen zoals voorheen nml: foto's moeten gemaakt worden binnen de opegeven tijd, width max 800 px (zoals de regels het voorschrijven)
nu hoop ik dat er nog mensen zijn die willen meedoen, daarom ook deze discussion en met enkele vragen:
de tijd van een battle? (mijn voorstel 1 week)
extra rules en opmerkingen?
hoe kiezen we welke battle het wordt? (portret, landschap, zw-w,...) vb: winner van vorige battle kiest?
en last but not least: 1ste battle? geef maar voorstellen en hetgene dat het meeste voorkomt = eerste battle?
mijn voorstel voor eerste battle: Long exposure
nu ist aan jullie, shoot!


