Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.


Flipkikker zei:"en op voorwaarde dat hij niet mee doet", vind ik maar belachelijk,
alsof hij de beste foto's zal nemen?
De kans is mss groter dat hij een goeie foto zal nemen, omdat hij meer ervaren is op dat domein,
maar dan kunde iedere deelnemer beginnen uitsluiten als em der "goed zou in zijn"![]()

Xo0 zei:Dus jij verstaat niet waarom diegene die wou zouden moeten imiteren voor een wedstrijd niet zelf mag meedoen? Amai...
Al is het maar om ethische redenen. Als een magazine een wedstrijd organiseert mogen in de meeste gevallen de medewerkers ook niet meedoen aan die specifieke wedstrijd om nogal duidelijk redenen.
Mr.Pee zei:Maaaar, wie heeft er iets gezegd rond imiteren? Er zijn toch énorm veel verschillende manieren om te werken rond plaatsen, lijnen, vlakken en kleuren? Moet dat daarom exact hetzelfde zijn? Misschien is het net eens interessant om verder te kijken als wat je ziet bij iemand anders. Trouwens, rechtstreeks imiteren is zowiezo een no-no.
Flipkikker zei:Ik ben niet bepaald achterlijk.
Het opzet zou niet zijn, Mr. Pee te imiteren, maar fotograferen in dezelfde categorie. Moet jij soms uitgesloten worden wanneer men landschappen gaat fotograferen?
Moet Typhon uitgesloten worden omdat hij aan concertfotografie doet?
Mag Dresse niet meedoen aan een cartoonwedstrijd omdat hij ook "toffe mannekes kan tekenen" ?
Voor nóg meer duidelijkheid omtrend mijn antwoord: zie de post van Mr. Pee himself:
SweetEmmaRose zei:Mensen uitsluiten is een no-go voor elke battle imo
wouter_dc zei:Doe dan ook ineens de votings anoniem, alee de inzendingen daarvoor. Dat Emma haar vrouwelijkheid niet in haar voordeel kan spelen![]()

Nogmaals: dat wil ik wel doen. Ik heb de komende maanden tijd genoeg en ik zit hier toch zonder deel te nemen aan de wedstrijden. Bovendien heb ik er toch al de titel voor.Joeri G. zei:Enkel die onschuldige kinderhand vinden is dan de grootste opdracht momenteel?

dakantochnie zei:Nogmaals: dat wil ik wel doen. Ik heb de komende maanden tijd genoeg en ik zit hier toch zonder deel te nemen aan de wedstrijden. Bovendien heb ik er toch al de titel voor.![]()