Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Xo0 zei:Joeri, waarom het zo moeilijk maken?
Kies gewoon een onderwerp en diegene die wil zal wel meedoen..

Xo0 zei:Dus jij verstaat niet waarom diegene die we zouden moeten imiteren voor een wedstrijd niet zelf mag meedoen? Amai...
Al is het maar om ethische redenen. Als een magazine een wedstrijd organiseert mogen in de meeste gevallen de medewerkers ook niet meedoen aan die specifieke wedstrijd om nogal duidelijk redenen.
EDIT:TYPO

Mr.Pee zei:Ik ben net de forumhoer zoals er hier over mij gediscussieerd wordt
Charlie Chaplin werd ooit derde op een Chaplin Look-a-like contest?
Btw, medewerkers mogen meestal niet meedoen omdat die bvb makkelijk aan inside informatie kunnen geraken, of gewoon om betichtingen van valsspelen niet mogelijk te maken.

)Joeri G. zei:Stel maar op. Orez, kies jij nu het onderwerp of wat is de bedoeling nu eigenlijk?
Anonieme stemming ben ik ook voorstander van.