Archief - DISCUSSION: Foto Battle

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Xo0

Legacy Member
Joeri, waarom het zo moeilijk maken?
Kies gewoon een onderwerp en diegene die wil zal wel meedoen..

Mr. Humphries

Legacy Member
Ik vind dat de Joeri wel een goed punt heeft, zo kunnen de onderwerpen blijven draaien en moet er niet telkens weer een discussie opgestart worden als er weer een battle begint. Ik hoop dat we snel beginnen, mijn rechterwijsvinger begint al te popelen van ongeduld.

Joeri

Legacy Member
Xo0 zei:
Joeri, waarom het zo moeilijk maken?
Kies gewoon een onderwerp en diegene die wil zal wel meedoen..

Zie wat Mr. Humphries zegt.
Nu een thema kiezen is een kortetermijn oplossing. Ik begin zelf maar al te graag zo vlug mogelijk, maar na deze opdracht zitten we waarschijnlijk weer met deze discussie waar iedereen gaat zagen dat het onderwerp hem/haar niet aanstaat en niemand de verantwoordelijkheid op zich wil nemen om de knoop door te hakken. Met dit systeem krijg je een soort van Perpetuum Mobile dat zichzelf draaiend houdt zonder die eindeloze discussies en thema's worden na een kleine voorselectie door heel de community verkozen.

Mr.Pee

Legacy Member
Ik ben net de forumhoer zoals er hier over mij gediscussieerd wordt ;)

Xo0 zei:
Dus jij verstaat niet waarom diegene die we zouden moeten imiteren voor een wedstrijd niet zelf mag meedoen? Amai...:oink:
Al is het maar om ethische redenen. Als een magazine een wedstrijd organiseert mogen in de meeste gevallen de medewerkers ook niet meedoen aan die specifieke wedstrijd om nogal duidelijk redenen.

EDIT:TYPO

Charlie Chaplin werd ooit derde op een Chaplin Look-a-like contest? :D
Btw, medewerkers mogen meestal niet meedoen omdat die bvb makkelijk aan inside informatie kunnen geraken, of gewoon om betichtingen van valsspelen niet mogelijk te maken.

Xo0

Legacy Member
Mr.Pee zei:
Ik ben net de forumhoer zoals er hier over mij gediscussieerd wordt ;)



Charlie Chaplin werd ooit derde op een Chaplin Look-a-like contest? :D
Btw, medewerkers mogen meestal niet meedoen omdat die bvb makkelijk aan inside informatie kunnen geraken, of gewoon om betichtingen van valsspelen niet mogelijk te maken.


Het was dan ook niet echt moeilijk om hem te imiteren hé :)

Van die medewerkers klopt grotendeels, maar is niet altijd het geval.

orez

Legacy Member
Ik wil gerust deze opdracht op mij nemen om te beginnen.
Ik heb opdrachten zat in mijn hoofd. Ik heb ook degelijk wat fotografische kennis, maar ik heb het hier en in de komende maanden, veel te druk om zelf foto's te gaan shooten (tenzij voor het werk).

Dus als iedereen akkoord gaat start er vandaag nog een battle. (voor 17u30 ofwel maandag, dit weekend heb ik echt geen tijd om online te zitten, wegens een overvolle agenda :))

Xo0

Legacy Member
Ja begin die dan maar zo snel mogelijk da we dit weekend al iets kunnen doen..

orez

Legacy Member
kzal nog op wa replies wachten en tegen 5u - 5u30 zet ik die online.
Iedereen dan gelieve ook mijn e-mail adres te vragen in PM voor de inzendingen etc...

Xo0

Legacy Member
Ja stel maar op , en een anonieme stemming ja, zodat we niet weten van wie welke foto is..

Joeri

Legacy Member
Stel maar op. Orez, kies jij nu het onderwerp of wat is de bedoeling nu eigenlijk?
Anonieme stemming ben ik ook voorstander van.

orez

Legacy Member
Joeri G. zei:
Stel maar op. Orez, kies jij nu het onderwerp of wat is de bedoeling nu eigenlijk?
Anonieme stemming ben ik ook voorstander van.

Ik zal het eerste onderwerp zelf kiezen, vanaf het 2de onderwerp zal het via een stemronde gebeuren. (Moet ergens beginnen.)

Ik zoek nu eerst een paar voorbeelden op van de opdracht die ik in hoofd heb. En stel dan later nog deze middag de wedstrijd op.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan