Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ViniMan zei:digital art tentoonstelling in gent.
€72 voor een rondleiding tot 20 personen (enkel op afspraak). of ieders apart €2.5.
is dat niet een bon idee voor een meet&greet?

Is dat dan eigenlijk niet omgekeerd? Zo met Antwerpse handjes beginnen keilen...wouter_dc zei:iedereen die van ergens anders komt moet toch wel een cadeautje bijhebben![]()

dakantochnie zei:Ergens afspreken is flauw, dan is 't niet meer spannend. Kledingcode lijkt me wel leuk.
Of mss verplicht rondlopen met een blad met uw nickname erop (oh nee, ik ga mij weer zwaar belachelijk maken)?

Ai ai ai...SweetEmmaRose zei:bevestigd
wouter_dc zei:iedereen die van ergens anders komt moet toch wel een cadeautje bijhebben![]()

SweetEmmaRose zei:Ni alles moet àltijd spannend zijn, kdenk da uw leven da bevestigd![]()
Zie maar dat ge uw stage afzegt en er staat!w00tw00t zei:hmmm spannend
wouter_dc zei:iedereen die van ergens anders komt moet toch wel een cadeautje bijhebben![]()
ik raad de bezoekers die aankomen in anvers centrale wel aan hun portefeuille niet te opzichtig te dragen
hier zijn ze ni content me nen mp3 speler.ravenslayer zei:maar ze steken u er wel ni voor neer
28ste zitk in hellmond voor een sketchmeeting met wat mensen van conceptart.org dus ik kan ni afkomen (/me plays audience "OOooooo" sound)

ravenslayer zei:maar ze steken u er wel ni voor neer
28ste zitk in hellmond voor een sketchmeeting met wat mensen van conceptart.org dus ik kan ni afkomen (/me plays audience "OOooooo" sound)
The recycleload zei:Daar ga ik dus ook heen tot dan,
hoe gaat ge daarheen? Ik kan u misschien vanaf België meenemen aangezien ik aan de grens woon, niet zo ver van eindhoven.