SweetEmmaRose
Legacy Member
Ik heb normaal gezien iedereens nummer.dresse zei:rond 14u?
hoelang wachten we tot iedereen er is?
en hoe weten we of iedereen er is?
of blijven we heel de dag aan het station hangen?
Check anders es de treinen, ni iedereen gaat stipt om 14u kunne aankomen of course

Iedereen die zijn nummer nog ni heeft doorgestuurd, mag dit naar mij of diesel sturen. (Ik ga het ni checken int document ze -_- als ge uw nummer ni hebt gegeve dan vertrekke we gewoon zonder u, mmmmkay?)D3C0Y zei:good point, anders mss een contact-gsmnr. pakken, dan kunde als er vertraging is ofzo bericht sturen naar die persoon om te vragen waar ze zitten
Nog ni zeker?Flipkikker zei:Mhmm,
op de trappen?
Welke trappen Emma
Anders aan de bankjes midden bovenaan, bij de perronnen
Om 14u, maximum tot 14u15 wachten?
Zijn er al concrete plannen btw?
Hahahaa, nice try.dresse zei:ok, geef het contact gsm nummer. als iemand het ni haalt voor 14.15u moet die maar sms'en dat er langer gewacht moet worden.
ik stel voor Emma, uw nummer?
en idd, welke trappen!
ik ben ni echt thuis in Antwerpen...
Sinds wanneer komde gijFroFro zei:Wie neemt de free hug bordjes mee?!




das helemaal ni waar