Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Flipkikker zei:Antwerpen heeft nu àl plaats genoeg voor al die ego's :')

M-BE zei:[22:35:18] <@m-be> DieselPower: ik stel voor om een meeting te doen in turnhout op ne zondag, en samen gezellig de historische drukkerij te bezoeken
[...]
[22:36:08] <@DieselPower> fine by me
[...]
[22:36:19] <@DieselPower> plantin was iedereen al beu dachtek?
[...]
[22:39:25] <@m-be> DieselPower: en Wouter- : http://www.historischedrukkerij.be/index.htm
[22:39:28] <@m-be> more info
[...]
[22:41:07] <@m-be> hier kunt ge wel een filmke downloaden: http://www.turnhout.be/stadstv2/archief2007/StadsTvTurnhout_afl71.wmv
[22:41:11] <@m-be> 'k heb da aan diesel al es laten zien

M-BE zei:ter info: dat was geen mop![]()


dresse zei:kvond het anders wel een goeike
Museum bezoeken, hoe komt em er toch op![]()