Archief - Fotoshoot Doel

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie komt er op 28 september mee naar Doel?


  • Totaal aantal stemmers
    31
  • Opiniepeiling gesloten.

Mr. Humphries

Legacy Member
Catscratch zei:
Normaal geen probleem hier. Normaal kon ik een beke voor taxi spelen maar ik kom die ochtend van Oudenaarde en dan ben ik nog met de 'funkar'.

Dank voor't topic Humphries ;)

You're welcome! Ik kan ook wel voor taxi spelen, moesten er mensen met de trein komen (ze kunnen dan in kapellen ofzo afstappen en dan kom ik ze wel halen).

Babs

Legacy Member
Ah, ik had dees nog nie gezien maar Catscratch blijkbaar wel :) Als hij komt ben ik zeker mee.

Alvast merci Mr. Humphries om alsnog het initiatief eens een schop te geven :)

Babs

Legacy Member
Nog geïntresseerden?

Waar? Doel
Wanneer? Zondag, 28 September, 14.00u?

Is dit goed voor iedereen?

Babs

Legacy Member
Ergens waar nog plek is zeker :p

Wie gaat er nu allemaal mee?
Mr. Humphries
Syrus.be (veronderstel ik aangezien ge erachter vraagt :p)
Catscratch
Ikke

SyRuS.be

Legacy Member
BaBsie zei:
Ergens waar nog plek is zeker :p

Wie gaat er nu allemaal mee?
Mr. Humphries
Syrus.be (veronderstel ik aangezien ge erachter vraagt :p)
Catscratch
Ikke

Ben nog niet zeker maar kan wel zijn dat ik es meekom :)

Basil Fawlty

Legacy Member
Ik kom mee als ik op tijd bij Mr. Humphries geraak. Tis nogal een gedoe met de bussen enzo.

DieselPower

Legacy Member
Ik ga niet mee, daarnet die lastminute melding van ons moeder gekregen :D

Mr. Humphries

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Ik kom als ik openbaar vervoer zoek tot daar :p

Zie maar dat ge eerst geneest!

Haja, voor diegene die miss geen fototoestel hebben: we kunnen altijd modellen gebruiken he! Anders moeten we dat zelf doen ;)

SweetEmmaRose

Legacy Member
Jullie moge ook allemaal da van mij gebruike, kan der zelf nog niks van ^^

Conqie

Legacy Member
Mr. Humphries zei:
Zie maar dat ge eerst geneest!

Haja, voor diegene die miss geen fototoestel hebben: we kunnen altijd modellen gebruiken he! Anders moeten we dat zelf doen ;)

bedankt voor het aanbod, maar :p

Mr. Humphries

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
ik kan niet zo goed poseren :sad:

Wij zeggen wel wat ge moet doen, en gij moet enkel luisteren (ik weet dat dit ook moeilijk kan zijn, maarja, doorbijten he!)

Haja, waar gaan we afspreken?
Ik heb een plannetje gevonden en de kerk aangeduid, goed?
stratenplan_dorpskom_doel.gif

Babs

Legacy Member
Kmoet met grote spijt zeggen dat we het helaas waarschijnlijk niet zullen halen :( Frank heeft gisteren zijn auto binnengedaan voor een waxbehandeling en diene mens had uiteindelijk meer werk dan verwacht. Anders mochten we die vandaag gaan oppikken om 10u. maar nu is da pas 1 uur. Aangezien dat da in Oudenaarde is, is het zoiezo moeilijk om nog tijdig in Doel te geraken.

Maar, als er iemand zo vriendelijk zou willen zijn en die aanwezig gaat zijn, mag die altijd zo snel mogelijk (!!!) zijn gsmnummer pm'en naar mij. We zullen zien wa we nog kunnen doen om er te geraken :)
Anders zal ik al eens zoeken naar een volgende locatie ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan