Mr. Humphries
Legacy Member
Catscratch zei:Normaal geen probleem hier. Normaal kon ik een beke voor taxi spelen maar ik kom die ochtend van Oudenaarde en dan ben ik nog met de 'funkar'.
Dank voor't topic Humphries![]()
You're welcome! Ik kan ook wel voor taxi spelen, moesten er mensen met de trein komen (ze kunnen dan in kapellen ofzo afstappen en dan kom ik ze wel halen).
Als hij komt ben ik zeker mee.

ad:
Frank heeft gisteren zijn auto binnengedaan voor een waxbehandeling en diene mens had uiteindelijk meer werk dan verwacht. Anders mochten we die vandaag gaan oppikken om 10u. maar nu is da pas 1 uur. Aangezien dat da in Oudenaarde is, is het zoiezo moeilijk om nog tijdig in Doel te geraken.