Dank je Wouter! Ik heb van je uitleg veel kunnen leren. Spijtig dat je er niet bij was die dag, anders hadden die foto's idd een pak beter gekund. Die eerste foto is idd niets speciaal, maar ik had hem getrokken voor de straatnaam. Als je hem kon zien staat daar 'Cameramanstraat'. Vierde foto was een toevalsshot. Camera op statief, 5 seconden voor ontspantijd en dan statief met camera in de lucht houden en hopen dat er ietwat deftig opstond. Compositie bij de bootjes was de bedoeling, maar miss moet ik wat meer leren over wat beter zou zijn dan enkel de lijnen van een hoek naar het midden, miss heeft het ook met smaak te maken.
Bij de laatste zou idd de afgebladerde trap leuk geweest zijn, enkel was het niet op die plek

.
Het was zeker eens een leuke plek om te gaan trekken en persoonlijk vind ik mijn foto's + bewerkingen erop vooruitgaan, i.vgl.m. mijn vorige foto's. Toch heb ik nog enorm veel te leren, mede van jullie! Bedankt!