Archief - hotel site

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GregoryCo

Legacy Member
tnx, zou niet gelukt zijn zonder de hulp van coebeest :)
btw, hoe krijg ik die tekst op dezelfde positie voor elke pc/browser? Want op een andere pc staat hij meer naar onder

exxhal

Legacy Member
De truck met de duif. :naughty:


#positionering {
width:800px;
margin:auto;
text-align:left;
}

Maak hier de achtergrond wit

Zoek dan naar het probleem in je <div id="inhoudpositie">

ozl

Legacy Member
Blijkbaar toch nog ergens een foutje? Er is een margin tussen banner en content bij mij?

denk

Legacy Member
komt door de margin op #inhoudpositie - uwen margin-top op 0 zette :)

ziet er 'ok' uit - Kvind het menu minder geslaagd. Elk menu-item zit in een kader en dan al de menu-items zitten dan nog es in een kader - kvind het gebruikte lettertype ook niet al te denderend (in het menu dus), vraag mij geen alternatieven, want die kan ik niet geven :p

succes! :D

GregoryCo

Legacy Member
coebeest zei:
Blijkbaar toch nog ergens een foutje? Er is een margin tussen banner en content bij mij?

jep bij mijn broer ook :s kversta nie waarom, kheb gedaan zoals denk zei, maar da lukt precies niet. en als mijn broer over het menu gaat worden die knoppen precies wit en dan weer normaal

zou het mss meer kwaliteit geven aan de site als ik die 2 kaders wegdoe?

btw wat is de truck met de duif? :p

exxhal

Legacy Member
Ja ze hebben de oplossing al gegeven.

De truck zat hem in uw achtergrond wit te maken, zo zou het al minder opvallen dat daar iets niet juist zit.:lol:
Aan uw css is ook duidelijk te zien dat je inhoudpositie der zelf bijgelapt hebt.(volgens mij toch)

GregoryCo

Legacy Member
Heb al witte achtergrond gegeven, kheb de div al andere positie gegeven, kheb al zitten prutsen met float enz, maar niets helpt :s

Bij mij werkt het zoals het moet maar bij mijn broer zit er een witruimte tussen de header en de inhoud... Het begint juist als het menu eindigd

exxhal

Legacy Member
Verwijder volgende div eens <div id="inhoudpositie"> en alles wat er tussen staat.</div>

Bekijk dan het resultaat nog eens.
btw welke browser gebruikt u broer ?

GregoryCo

Legacy Member
zal ik eens doen
hij gebruikt IE6

btw als ik alles verwijder, dan is die rand ook weg wat niet de bedoeling is eigenlijk

GregoryCo

Legacy Member
Ja dat komt omdat in uw CSS staat van overflow:hidden;
ik heb dat weg gedaan omdat die tekst dan gewoon verborgen is, en die moet zichtbaar zijn

GregoryCo

Legacy Member
ja maar dan met de rand erbij :)
pff kan niet verder doen zolang dat dit niet opgelost is :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan