GregoryCo
Legacy Member
kben herbegonnen, hier nieuwe waar ik verder mee ga werken:
http://users.skynet.be/fa314098/ilcasale.htm
http://users.skynet.be/fa314098/ilcasale.htm
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.



coebeest zei:Blijkbaar toch nog ergens een foutje? Er is een margin tussen banner en content bij mij?
kversta nie waarom, kheb gedaan zoals denk zei, maar da lukt precies niet. en als mijn broer over het menu gaat worden die knoppen precies wit en dan weer normaal

