Archief - JOB: logo van fictief bedrijf

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke logo vinden jullie de beste?(last updates)


  • Totaal aantal stemmers
    53
  • Opiniepeiling gesloten.

tinbie

Legacy Member
Thorens :

Logo a. : Doet me denken aan een watertoren.
Logo b. : doet me denken aan een zwemclub
Logo c. : doet me deken aan de intro van "Het weer" en Clean is groter dan atmosphere, maar waarom ?
Logo d. : Doet me denken aan een reinigings firma... + clean is totaal niet uitgelijnt t.o.v. atmosphere
Logo e. : nice, alhoewel ik vergeet clean te lezen, maar vind ik niet erg, een logo moet ge maar naar kijken. . & .

tinbie

Legacy Member
Therif zei:
Als je nog over het gedoe van Tsjernobil gaat, dan zeg ik:
OK, hij heeft de cirkel met de lettering ietsje kleiner moeten maken, en de golf beneden wat laten inkorten zodat de letters mooier samenvallen met de golf.

en zo had je het moeten zeggen van in 't begin...


Sorry, maar ik heb dat idee nu pas gerealiseerd. Als Tsjernobyl de tijd heeft, en wil.. kan hem het nog steeds veranderen en zelf het resultaat beoordelen.. Hem kan nog steeds zeggen dat het niet past hé.

Therif

Legacy Member
Sorry voor de verwarring, maar de poll is er niet om de eindresultaat te beoordelen, deze gaat geen enkele invloed hebben op eindwinnaar, daar kunnen jullie er zeker van zijn


PS: 't is hier warm ZEG!
ah wss is dossier nu al in vlammen ;)

Therif

Legacy Member
nee, niet eens. 'k heb da gezien als tool(ik ben nie lang op tng) en ik heb het erbij gezet voor de lol. :p

Thorens

Legacy Member
Wiffy zei:
Logo d. : Doet me denken aan een reinigings firma...
Tof, het is dan ook voor een reinigingsfirma :p

En om het even over dat studeren en diploma te hebben, ik volg totaal geen richting in de ICT/Design/Ontwerpsector (verre van, ik volg Toegepaste Economie in Uhasselt) dus een diploma geeft volgens mij niet echt een voordeel (of een nadeel) als het om creatief design gaat.

deathsythe

Legacy Member
logos van tsjernobyl zijn de mooiste, het mijne is veel te eenvoudig , ma ja kheb exames dus ksteek er niet veel tijd in :)

Therif

Legacy Member
't is niet dat je meer weet dat je beter kan

"Imagination is more important than knowledge" — Albert Einstein

Typhon`

Legacy Member
nee, 2 getweakte R'en.
Ze moeten geen letter voorstellen, het idee erachter zit hem dat die warme kleuren de "lucht" voorstellen (2 luchtgolven dus) en de druppel is hetgene dat de lucht "cleant".
lettertype is ook gewijzigd.
De oranje onderste curve bevat een foutje maar dat kan snel opgelost worden indien er interesse is :).

Therif

Legacy Member
Ikzelf vind het nog goed :) maar ik ben niet de enige die beslist... Maar je kan proberen
BTW, zijn jullie niet moe op vrijdagavond? :lol:

Jinne

Legacy Member
Ah, dit is zo'n topic waarom ik hier graag op het games.telenet art forum kom lezen. Wiffy jij bent echt wel te max, en zou moeten starten als stand up comedian, ik lig echt plat van het lachen. ;)

LunchBox

Legacy Member
@Tsjernobyl: kan jij even uitleggen hoe het komt dat je 4x in de poll-results voorkomt.. volgens die pagina heb je 2x op jezelf gestemd en verder nog op thorens en typhon.

@Wiffy: ge hebt een usernote + warning gekregen.. als je'r niet tegen kan dat gediplomeerde grafici je terecht wijzen moet je hier niet posten.. ze zijn hier om tips te geven, ook als jij dat enkel als negatieve kritiek wil zien (het "mama ze pesten mij" verhaaltje) - tenslotte zijn ook zij het die de logo's van de grote firma's in mekaar steken dus ze kennen heus wel de "do's and don'ts". dat je een diploma hebt in "digitaal ontwerpen" is bijzonder intrigerend, maar neem het gewoon aan dit is niet je vakgebied.

@Therif: poll heeft hier geen zin om de reden die Erinyes aangeeft, D'sek moet ik tegenspreken - mensen met kennis van zake mogen dan wel meedoen aan de poll, maar ze worden er nadien niet uitgefilterd. Bovendien geven ze hun mening al in de thread zelf.. en therif, je geeft zelf aan dat de poll maar was gestart "omdat je dacht dat het wel leuk zou zijn". (niet echt een goeie reden)

heb de poll dan ook gesloten, de resultaten kan je nog bekijken "als je denkt dat dat wel eens leuk zou zijn".

Therif

Legacy Member
LunchBox zei:
@Therif: poll heeft hier geen zin om de reden die Erinyes aangeeft, D'sek moet ik tegenspreken - mensen met kennis van zake mogen dan wel meedoen aan de poll, maar ze worden er nadien niet uitgefilterd. Bovendien geven ze hun mening al in de thread zelf.. en therif, je geeft zelf aan dat de poll maar was gestart "omdat je dacht dat het wel leuk zou zijn". (niet echt een goeie reden)

heb de poll dan ook gesloten, de resultaten kan je nog bekijken "als je denkt dat dat wel eens leuk zou zijn".

Ik heb hier tegen niets te zeggen :confused:, ah jawel

Sorry...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan