orez
Legacy Member
Therif zei:Het ding dat ik het meeste haat zijn vooroordelen.![]()
Vooroordelen heb ik helemaal niet.
Waarom ik mijn statement zeg:
1. Iemand met een beetje verstand moet weten dat de bronbestanden zoiezo van een hoogwaardige kwaliteit zijn (tenminste de logo's die een beetje als logo kunnen doorgaan en de echte logo's die hier passeren, zoals typhon, tsjernobyl, thorens & blaZe) over de rest spreek ik me niet echt uit.
2. Je wilt de JPG's in het exacte formaat zoals het zou moeten gedrukt en/of gebruikt zijn.
3. Zeggen van nee iemand anders maakt dit enzovoort en al die zever, zeg nu zelf, als je het effectief zou stelen, en zeggen iemand anders heeft het gemaakt, je toont het hier nooit op het onderdeel van het forum. Hoeveel % kans denk je dat er dan iemand zou achterkomen? Die kans is miniem hoor... Er moeten bewijzen zijn om iemand te bannen.
Neem me niet kwalijk dat ik een "vooroordeel" vel, maar als je dan een logo gaat requesten doe dan aub ietwat zoekwerk wat een logo precies inhoud en met welke software het tot stand komt. Dan kan je dergelijke zaken zoals hierboven vermeld volledig vermijden.
Ook de communicatieproblemen vermelden tussen u en uw collega na het verstrijken van de deadline, versterken dat "vooroordeel" gevoel alleen maar hoor..
therif post eens het logo dat je gaat gebruiken, aangezien et nie van hier gaat komen..
woensdag weten we pas wat verkozen is.