Archief - JOB: logo van fictief bedrijf

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke logo vinden jullie de beste?(last updates)


  • Totaal aantal stemmers
    53
  • Opiniepeiling gesloten.

orez

Legacy Member
Therif zei:
Het ding dat ik het meeste haat zijn vooroordelen. :angry:

Vooroordelen heb ik helemaal niet.

Waarom ik mijn statement zeg:

1. Iemand met een beetje verstand moet weten dat de bronbestanden zoiezo van een hoogwaardige kwaliteit zijn (tenminste de logo's die een beetje als logo kunnen doorgaan en de echte logo's die hier passeren, zoals typhon, tsjernobyl, thorens & blaZe) over de rest spreek ik me niet echt uit.

2. Je wilt de JPG's in het exacte formaat zoals het zou moeten gedrukt en/of gebruikt zijn.

3. Zeggen van nee iemand anders maakt dit enzovoort en al die zever, zeg nu zelf, als je het effectief zou stelen, en zeggen iemand anders heeft het gemaakt, je toont het hier nooit op het onderdeel van het forum. Hoeveel % kans denk je dat er dan iemand zou achterkomen? Die kans is miniem hoor... Er moeten bewijzen zijn om iemand te bannen.

Neem me niet kwalijk dat ik een "vooroordeel" vel, maar als je dan een logo gaat requesten doe dan aub ietwat zoekwerk wat een logo precies inhoud en met welke software het tot stand komt. Dan kan je dergelijke zaken zoals hierboven vermeld volledig vermijden.

Ook de communicatieproblemen vermelden tussen u en uw collega na het verstrijken van de deadline, versterken dat "vooroordeel" gevoel alleen maar hoor..

Therif

Legacy Member
@Garmir: Sorry, over het hoofd gezien
't Kan me eigenlijk niet schelen wat jij denkt. Ik was ook wel van plan om het werk van de 'andere' hier op het forum te tonen, zodat jullie kunnen zien wat hij heeft gedaan, zou hij winnen. Maar ja, jij kunt geloven wat je wilt, maar hou het gewoon voor uzelf, je post hier één keer, gewoon om anderen, sorry voor woordgebruik, te kloten.

Deefees

Legacy Member
welke eeft nu gewonnen, :unsure: therif post eens het logo dat je gaat gebruiken, aangezien et nie van hier gaat komen..

Garmir

Legacy Member
sudden_striker zei:
welke eeft nu gewonnen, :unsure: therif post eens het logo dat je gaat gebruiken, aangezien et nie van hier gaat komen..


topic lezen ;) woensdag weten we pas wat verkozen is.

@Therif; tis u vergeven :unsure:

menlor

Legacy Member
Gewoon even ter verduidelijking, maar therif zou en zal niemand afrippe. Hij zit al 3 jaar in men klas, ( Informatica )

En over de wedstrijd, degene die wint zal wel degelijk zijn 50€ ontvangen. En moest het die gast van buitenaf zijn, zal hij het hier zeker tonen.

MenloR

orez

Legacy Member
Therif zei:
je post hier één keer, gewoon om anderen, sorry voor woordgebruik, te kloten.

dan mag jij me wel eens vertellen waarom ik anderen hier zou willen "kloten" en wat ik erbij win?

We leven in een wereld van vrije meningsuiting + ik leg uit waarom ik dat "vooroordeel" vel, ik beschuldig je van niets, het enigste dat ik hoop is dat je uit mijn punten leert voor de volgende keer je hier een dergelijke topic opstart.

Thorens

Legacy Member
menlor zei:
Gewoon even ter verduidelijking, maar therif zou en zal niemand afrippe. Hij zit al 3 jaar in men klas, ( Informatica )

En over de wedstrijd, degene die wint zal wel degelijk zijn 50€ ontvangen. En moest het die gast van buitenaf zijn, zal hij het hier zeker tonen.

MenloR
Heel tof om dat te delen, Menlor, maar dat maakt eigenlijk weinig uit. Je had evengoed hier kunnen komen zeggen dat je al 5 jaar samen in de duikersclub bij hem zit, als je mij begrijpt?

Ik wil ook geen vooroordeel vellen, ik wacht gewoon tot woensdag.

Therif

Legacy Member
Woensdag, ja inderdaad, 10u of 23u, het is nog altijd woensdag.

50 euro is voor BlaZe, PM verzonden
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan