Lo_fi
Legacy Member
John Deckx zei:Ik wil mezelf nu niet promoten, maar die van mij is tot nogtoe de enige waar echt een witte nacht in zit en waarbij dat ook duidelijk tot zijn uitting komt.
(En die dingen die erop staan zijn de sterrekes...)
Dat was misschien geen hoofddoel, maar veel van de andere ontwerpen kunnen voor eender welke fuif dienen.![]()
je wil jezelf niet promoten..maar dan toch doe je het even.. :doh: Ik begin toch een vrij zielige indruk te krijgen van jou hoor. Je antwoordt nooit op opmerkingen die je krijgt..maar je geeft er zelf wel ..en nu ga je nog bijna smeken.. We zouden infeite moeten samenleggen en je 40 euro storten want het is precies dringend.
Oh ja..en hoewel je het zelf wel denkt..je affiche is helemaal niet sterk.
)

)
ik dacht me toch zoiets te herinneren ... dresse?
lb?
