Archief - JOB: White Night

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DJ_Trash

Legacy Member
CTRL F5 VOOR REFRESH!

ok definitieve inzending: (I rest my caste from here)
whitenight2.jpg


ge moogt www.imfer.be/lieven/WN/whitenight1.jpg ook gebruiken, maar denk ni dat dien beter zou zijn dan bovenstaande

Bigbuddha

Legacy Member
John Deckx zei:
Altijd die commotie hier. Onder welke naam ik ook post.

huh??

Misschien is dit een subtiele hint dat het aan de persoon zelf ligt, niet aan de naam?

Voor de rest vind ik het wel tof dat er zo goed gereageerd wordt in deze thread. Niet te veel met zever, maar vooral met ontwerpen. Is ooit anders geweest, eerst een dag of twee zeveren over geld, dan een dag of twee flamen op 1 ontwerp. Nu komt er eindelijk wat uit de bus. En de "inzendingen" mogen er echt wel zijn. Van prof en ama tot newbee.

Keep up the good work and cut the crap. ;)

orez

Legacy Member
John Deckx zei:

hoe zou het toch komen dat je reacties uitlokt... lees zelf eens deze eerste zin... en denk er eens bij na. Dit hoort niet op een forum als dit, de rest moet niet vergeten worden, en je moet dit zeker niet zeggen.

Ik zie je al later gaan solliciteren van I'M THE MAN, VERGEET DE REST, MIJ ZOEK JE ! terwijl er beter werkjes als dat van u, of betere sollicitanten de balie gepasseerd zijn.

Ze zullen u vierkant uitlachen.

dresse

Legacy Member
John Deckx zei:
Onder welke naam ik ook post.
en welke andere naam is dit dan?
zou het zoeken naar een dubbelaccount serieus wa kunnen vergemakkelijken... :)

@brendman: had knap kunnen zijn als ge het wa simpeler had gehouden en grafischer. nu vindk de tekening ni echt passen bij de blauwe photoshop gloed enzo...
het is nog ok, ma het had veel mooier kunnen zijn, want tekening op zich is wel knap...

BerT

Legacy Member
Ok , alles closed ... ik ga nu samen discussieren !
Echt geen simpele opdracht :)

BerT

Legacy Member
Erinyes zei:

Dit is het winnend ontwerp. Het was spannende strijd tss dresse en erinyes maar erinyes is al winnaar uit de bus gekomen.

Gelieve mij al je gegevens door te mailen zodat we wat praktische afspraken kunnen maken.

berteke at gmail dot com

Dank u voor alle inzendingen !

Lo_fi

Legacy Member
40€ zelfs ;)

*3 kussen van Lo voor de winnaar * (ben ik blij dat John niet gewonnen heeft zeg, vast een harig gezicht..)

Erinyes

Legacy Member
Bij deze zijn de 3 kussen ontvangen ;)

dresse: muahahah.. ja een student kan zo'n extra inkomsten wel goed gebruiken :cool:

Floyd

Legacy Member
Terechte winnares,
Erinyes!

(
Ik kan rijmen en dichten
Zonder mijn * op te lichten
)

Bigbuddha

Legacy Member
congrats Erinyes.

maar met al de commisies voor het advies eraf blijft er niet veel meer over ;)

BerT

Legacy Member
Dresse, het was echt wel nipte prijs.
Maar ik zie dat je ook in leuven studeert. Laat mij de pijn verzachten met wat bier. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan