Xeeder
Legacy Member
Ik heb eindelijk nog even de tijd gehad om eens iets voor mezelf te ontwerpen.
Ik heb maar prefix 'Layout' genomen omdat de content nog niet volledig op punt staat. Delen van de site zijn ook in Flash gemaakt (de player & de foto/video slider bijvoorbeeld). Binnenkort komt er nog een ajax shoutboxje bij.
Ik heb de xhtml ook nog niet gevalideerd en er is voorlopig nog geen optimale weergave in IE6. In Firefox & IE7 zou het er wel goed moeten uitzien.
Ik heb me een beetje gebasseerd op het kleurenthema van 'I love techno', dat zullen jullie wel merken.
http://www.djXeeder.com
Graag al wat comments
Ik heb maar prefix 'Layout' genomen omdat de content nog niet volledig op punt staat. Delen van de site zijn ook in Flash gemaakt (de player & de foto/video slider bijvoorbeeld). Binnenkort komt er nog een ajax shoutboxje bij.
Ik heb de xhtml ook nog niet gevalideerd en er is voorlopig nog geen optimale weergave in IE6. In Firefox & IE7 zou het er wel goed moeten uitzien.
Ik heb me een beetje gebasseerd op het kleurenthema van 'I love techno', dat zullen jullie wel merken.
http://www.djXeeder.com
Graag al wat comments


