Archief - LAYOUT: djXeeder.com

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Xeeder

Legacy Member
Ik heb eindelijk nog even de tijd gehad om eens iets voor mezelf te ontwerpen.

Ik heb maar prefix 'Layout' genomen omdat de content nog niet volledig op punt staat. Delen van de site zijn ook in Flash gemaakt (de player & de foto/video slider bijvoorbeeld). Binnenkort komt er nog een ajax shoutboxje bij.

Ik heb de xhtml ook nog niet gevalideerd en er is voorlopig nog geen optimale weergave in IE6. In Firefox & IE7 zou het er wel goed moeten uitzien.

Ik heb me een beetje gebasseerd op het kleurenthema van 'I love techno', dat zullen jullie wel merken.

http://www.djXeeder.com

Graag al wat comments :)

adrianhates

Legacy Member
ik vind et zeer mooi , lekker strak , deftige kleure

Uw font kan idd beter , mo kvin em zeker niet slecht!

infeKted

Legacy Member
Als ge het mij vraagt heeft het wel veel weg van I Love Techno (de kleuren).

*edit* ok ik had uw hele post niet gelezen :)

exxhal

Legacy Member
Heeft wel style uw site.
Enkel de activeX-bug wegwerken zeker.
Over kleuren valt niet te twisten nat. maar wel veel pink.

btw. als je de site in 2 verschillende pagina's opent kan je de sound goed mixen.
Eventueel kan je daar wat mee. Je gasten zelf laten mixen d.m.v. een flash toestand. :music:

S.E.O afstellen kan ook nog.

Ookami

Legacy Member
ik vind dit een heel mooie site. Mooie code, strakke layout.

Oxalis

Legacy Member
Leuke site, enkel muziek die automatisch speelt vind ik not done, keuze moet vrij zijn.

Xeeder

Legacy Member
Oxalis zei:
Leuke site, enkel muziek die automatisch speelt vind ik not done, keuze moet vrij zijn.

Ik kan u daar deels in volgen als het over websites gaat die totaal niets met muziek hebben te maken. Ik ben echter dj in dit genre van muziek en van vind ik het maar normaal dat ik meteen dat genre laat horen. Mensen die dit genre niet graag horen zullen dan ook waarschijnlijk nooit mijn site bezoeken.

Xavez

Legacy Member
Xeeder zei:
Ik kan u daar deels in volgen als het over websites gaat die totaal niets met muziek hebben te maken. Ik ben echter dj in dit genre van muziek en van vind ik het maar normaal dat ik meteen dat genre laat horen. Mensen die dit genre niet graag horen zullen dan ook waarschijnlijk nooit mijn site bezoeken.

Dan zou je als muziekliefhebber des te beter moeten weten hoe gatirritant het is om gestoord te worden door een automatisch afspelend muziekje op een of andere website, die net je lekker setje van Stephan Bodzin verstoort.

Zie ook: Muziek op je website

SyRuS.be

Legacy Member
heel i <3 techno idd

Muziek vind ik ook niet dat het auto moet, maar je hebt wel gelijk m.b.t. het genre

Is dit 'fun' hobby of 'make money' hobby? Ik kan u anders wel eens een leuk fuifke laten draaien in Gent. (PM me if interested). Loc Gent

Xeeder

Legacy Member
Xavez zei:
Dan zou je als muziekliefhebber des te beter moeten weten hoe gatirritant het is om gestoord te worden door een automatisch afspelend muziekje op een of andere website, die net je lekker setje van Stephan Bodzin verstoort.

Zie ook: Muziek op je website
Sorry, maar even op een mute knop drukken daar heb ik nu eenmaal geen probleem mee. Als andere mensen daar nu niet de tijd voor willen nemen is dat hun keuze en dan mogen ze van mij gerust de site sluiten.

SyRuS.be zei:
heel i <3 techno idd

Muziek vind ik ook niet dat het auto moet, maar je hebt wel gelijk m.b.t. het genre

Is dit 'fun' hobby of 'make money' hobby? Ik kan u anders wel eens een leuk fuifke laten draaien in Gent. (PM me if interested). Loc Gent
Eerder een fun-make-money hobby ;)

Devastate

Legacy Member
Xeeder zei:
Sorry, maar even op een mute knop drukken daar heb ik nu eenmaal geen probleem mee. Als andere mensen daar nu niet de tijd voor willen nemen is dat hun keuze en dan mogen ze van mij gerust de site sluiten.

reconsider !

Xavez

Legacy Member
Xeeder zei:
Sorry, maar even op een mute knop drukken daar heb ik nu eenmaal geen probleem mee. Als andere mensen daar nu niet de tijd voor willen nemen is dat hun keuze en dan mogen ze van mij gerust de site sluiten.
In plaats van je mening (muziekkeuze) op te dringen kan je mensen misschien de vrije keuze laten of ze de muziek willen horen of niet? Autoplay afzetten en een play-knop inbouwen is de boodschap :). Ik heb alvast je website onmiddellijk weggeklikt (en ik ben dan zelf nog bezig met muziek ook...).

Xeeder

Legacy Member
Xavez zei:
In plaats van je mening (muziekkeuze) op te dringen kan je mensen misschien de vrije keuze laten of ze de muziek willen horen of niet? Autoplay afzetten en een play-knop inbouwen is de boodschap :). Ik heb alvast je website onmiddellijk weggeklikt (en ik ben dan zelf nog bezig met muziek ook...).
Muziek opdringen doe ik helemaal niet. Ik vind dat mensen moeten openstaan voor elk genre daarom ook dat ik meteen de muziek laat spelen. Als die autoplay er nu niet zou zijn dan hadden er waarschijnlijk alleen nog maar mensen naar geluisterd die echt interesse hebben in dit genre. Nu krijgt iedereen meteen de muziek te horen en kunnen ze hem nog steeds afzetten als het hen teveel wordt. Als je trouwens naar de zalige Stephan Bodzin myspace pagina gaat zal je merken dat de muziek er ook meteen begint te spelen.

Allesinds mijn excuses voor het verstoren van je lekkere setje ;)

Xavez

Legacy Member
Ik weet dat artiesten van de koppigste soort zijn die er bestaan, maar deze keer ben je toch gewoon mis hoor. Ik had het niet eens over het opdringen van je muzieksmaak, ik had het over het opdringen van het absoluut moeten beluisteren van de muziek.

En inderdaad, misschien hadden dan alleen de mensen die geïnteresseerd zijn de muziek beluisterd. Maar vind je dat dan zo erg? De controle over een website in de handen van de gebruiker leggen is één van de basisprincipes van goed webdesign. Als je het niet van mij wil aannemen, neem het dan van iemand als Jeffrey Zeldman aan :).

Die vergelijking met de MySpace van Stephan Bodzin is trouwens echt bij de haren getrokken, om zoveel redenen :). Bovendien: waarom vergelijken met iemand die het slechter doet? Trek je op aan iemand die het goed doet hé :).

exxhal

Legacy Member
Eventueel een compromis.:lol:
De muziek speelt b.v. 10 sec. (aftellen van 10 tot 0 en de commentaar "druk hier om verder te luisteren)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan