Archief - LAYOUT: djXeeder.com

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

welp

Legacy Member
Neem het van mij aan, dat is irritant...

Ook al is het goede muziek, als ik zelf naar muziek ben aan het luisteren klik ik de site liever weg dan naar de stopknop te zoeken (de sluitknop weet ik meteen staan).

Wel, voor mij is het eender wat je doet maar neem het van ons aan.

Trouwens, je zegt dat degenen die het geen goede muziek vinden, direct zullen wegklikken. Maar dat vind je niet erg.

Wel, als je niet automatisch laat spelen zullen misschien die mensen toch even blijven omdat ze het een mooie site vinden. Degenen die dan echt geïnteresseerd zijn kunnen dan nog klikken.

En wat je zei van dat er dan zijn die niet zullen klikken, dat klopt ook niet. Als ze het niet moesten horen hadden ze sowieso site al weggeklikt als automatisch begon. Degenenen die interesse tonen zullen zeker klikken!

En als je nu argument gaat geven dat die stopknop niet moeilijk te vinden is, wel, dan geef ik op voorhand al dat de muziek aanzetten dan ook niet moeilijk is.

Bram

Legacy Member
welp zei:
Neem het van mij aan, dat is irritant...

Ook al is het goede muziek, als ik zelf naar muziek ben aan het luisteren klik ik de site liever weg dan naar de stopknop te zoeken (de sluitknop weet ik meteen staan).

Wel, voor mij is het eender wat je doet maar neem het van ons aan.

Trouwens, je zegt dat degenen die het geen goede muziek vinden, direct zullen wegklikken. Maar dat vind je niet erg.

Wel, als je niet automatisch laat spelen zullen misschien die mensen toch even blijven omdat ze het een mooie site vinden. Degenen die dan echt geïnteresseerd zijn kunnen dan nog klikken.

En wat je zei van dat er dan zijn die niet zullen klikken, dat klopt ook niet. Als ze het niet moesten horen hadden ze sowieso site al weggeklikt als automatisch begon. Degenenen die interesse tonen zullen zeker klikken!

En als je nu argument gaat geven dat die stopknop niet moeilijk te vinden is, wel, dan geef ik op voorhand al dat de muziek aanzetten dan ook niet moeilijk is.

da's nu eens mooi uitgelegd waarom ge GEEN muziek moet automatisch laten afspelen op een site!

Musback

Legacy Member
persoonlijk zou ik ook de keuze overlaten, zeker nu ik hier op smallband zit (ALWEEER) duurde het 4x zo lang om de site in te laden en het stoorde me idd ook wel met m'n huidige winamp playlist...
maar het is uw site, niemand gaat u dwingen.

Wat ik ook zou doen is alle optredens voorlopig gewoon in het Nederlands zetten, Ik zie dat al je performances in Vlaanderen zijn, en het klinkt echt niet om te zeggen "100 days party" :)
noem de fuiven zoals ze zijn ;)

hopelijk had ge er iets aan

Xiao

Legacy Member
Mooie site, zou alleen de muziek niet automatisch laten afspelen.
Ni alleen omdat da storend is als ge al muziek aant luisteren zijt, maar ook omdat da storend is als ge het ni verwacht (das meestal ALT+F4 bij mij) en omda sommige mensen soms dicht aan hun download limiet zitten, en ze dan zeker geen muziek willen downloaden die ze niet willen horen :-/

denkimi

Legacy Member
het is een mooie site, alleen zou ik geen foto's en filmpjes door elkaar gebruiken. zeker niet zonder aanduiding dat het een filmpje is.

en moest ik van u zijn zou ik eens iemand met een deftig fototoestel zoeken en deftige foto's laten maken, nu zijn het precies zo van die webcamfoto's vol ruis en met een mislukte belichting en pose

Dj Aero

Legacy Member
nette site, ik zie net wel dat de achtergrond image van die shoutbox, die lijnen, niet gelijk lopen met de lijnen er naast, ze staan wat hoger.

Xeeder

Legacy Member
Dj Aero zei:
nette site, ik zie net wel dat de achtergrond image van die shoutbox, die lijnen, niet gelijk lopen met de lijnen er naast, ze staan wat hoger.

Zeer goed opgemerkt Aero, daar moet ik idd nog eens voor kijken.

den-kimi zei:
het is een mooie site, alleen zou ik geen foto's en filmpjes door elkaar gebruiken. zeker niet zonder aanduiding dat het een filmpje is.

en moest ik van u zijn zou ik eens iemand met een deftig fototoestel zoeken en deftige foto's laten maken, nu zijn het precies zo van die webcamfoto's vol ruis en met een mislukte belichting en pose
Ik vind het wel een leuke variatie :), je denkt dat je enkel wat foto's gaat zien en dan plots een fimpje :D

Wat betreft die foto's heb je wel gelijk, ik maar er wel eens werk van :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan