Archief - LAYOUT: Film-Freak

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

The recycleload

Legacy Member
ik vind dat king kong meer sterren moet hebben.
ontopic: ziet er vrij goed uit alleen wat die die final fantasy daar tussen en de rode kleur vooral dat lichte rose zou ik veranderen maar dat is smaak.
En ik denk dat dit meer op het web-design forum hoort niet?

LunchBox

Legacy Member
sites zijn voor het webdesign forum.. hoe logisch. (verplaatst)

steinerwarrior

Legacy Member
die final fantasy daar tussen en de rode kleur vooral dat lichte rose zou ik veranderen maar dat is smaak.
Die final fantasy is een foto van een film.Iedere keer dat er een ander pagina geladen wordt, zal er een afbeelding uit een lijst random worden gekozen.
ik vind dat king kong meer sterren moet hebben.
Die sterren zijn gewoon als vb hé. King Kong is gerust een 9, maar tis gewoon om een vb. te hebben.

Wat vinden jullie van het totaalbeeld? Originaliteit, menu, idee, ...

Tiet

Legacy Member
U menu is in het nederlands en u inhoud in het engels :confused:
en is infoteek niet met een h (infotheek)?

Erlend

Legacy Member
Het roze stoort mij niet, das al één - toch zijn er volgens mij andere kleuren
die beter zullen samen gaan met je ontwerp evenals je inhoud.

Rating van een film en de titel MOET je van plaats wisselen. De titel van
is belangrijker dan je rating.

Breng je rating terug naar een maximum van 5 sterren.

De tekst die over je film gaat heeft veel te kleine letters - amper leesbaar.
Zet ook AA af voor die tekst.

Viewed & opmerkingen; ook wisselen van plaats.

Plaats tekst over je film op de zelfde hoogte als je foto.

Het menu boven is leuk gevonden - toch is het verwarrend met je
(hoofd/ander) menu.

steinerwarrior

Legacy Member
U menu is in het nederlands en u inhoud in het engels
en is infoteek niet met een h (infotheek)?

Da weet ik , maar tis gewoon voor een idee te hebben van hoe het er met tekst uitziet.

Obliv`

Legacy Member
ik kan ongeveer wel beamen wat er al gezegd is
- 5 sterren ipv 10
- naam van film en rating omwisselen
- AA afzetten voor body tekst

- da balkje waar promoties instaat, geef dat een background (laat da gewoon rood, zoals het daarnaast is)

de navigatie is idd wel leuk :)

goed werk

steinerwarrior

Legacy Member
AA afzetten voor body tekst
- da balkje waar promoties instaat, geef dat een background
AA is dat anti-aliased
Van de balk waarin Promoties staat is dat de bedoeling om het effect te geven dat dit uit die verticale lijn komt met dezelfde structuur

Obliv`

Legacy Member
AA = anti-alias ja, ipv 'aa smooth' neem je 'aa none'

die schuine streepjes achtergrond van promoties is gewoon lelijk bij mij, ik zou dat gewoon rood maken

steinerwarrior

Legacy Member
die schuine streepjes achtergrond van promoties is gewoon lelijk bij mij, ik zou dat gewoon rood maken

Bij mij is dat netlijk mooi. Tis toch een afbeelding en nog gee site dus zou dat toch bij iedereen hetzelfde moeten zijn van uitzicht , als de afbeelding op 100% is.

Erlend

Legacy Member
Er is een verschil tussen mooi en bruikbaar. Soms is iets mooi maar is het niet
optimaal op te gebruiken. In jouw geval zijn het de streepjes op de achtergrond.

Het maakt je website druk - "noise", ondertussen maakt het je bovenliggende tekst ook minder goed leesbaar. Maak je die lijntjes zachter - transparant.

Obliv`

Legacy Member
steinerwarrior zei:
Bij mij is dat netlijk mooi. Tis toch een afbeelding en nog gee site dus zou dat toch bij iedereen hetzelfde moeten zijn van uitzicht , als de afbeelding op 100% is.

erlend heeft al een goede verklaring gegeven hierop

tis niet dat de kwaliteit van die streepkes achtergrond slecht is, tis gewoon lelijk :)

steinerwarrior

Legacy Member
tis niet dat de kwaliteit van die streepkes achtergrond slecht is, tis gewoon lelijk
Je hebt het toch over het vak waarin Promoties staat hé en niet de achtergrond van de hele pagina (wat de onderste layer is)

Erlend

Legacy Member
Ja - helemaal juist! Toch waar ik het over had ...
--
Krijgen we nog een update zien? :)

Brock

Legacy Member
Ik merk dat ik nog geen commentaar heb gegeven op deze site.
De site geeft mij een vreemd gevoel. Het zelfde gevoel als wanneer je een (ex)populair online game speelt en er maar 2 over de hele wereld het spel nog spelen. Vreemd uitgedrukt, i know ;) maar het geeft me een zo'n gevoel "groots maar home alone" of "superactief maar nooit bezocht".

Het straalt voor mij te weinig warmte uit, en het voelt zo verlaten aan.

Dit is wss de meest vage commentaar die je al ontvangen hebt, voor een design nogwel, maar ik kan er zelf ook geen betere beschrijving voor vinden.
Specifieke commentaren ga ik niet geven want ik vind het op z'n geheel niet zo tof. Ik kan mij echter wel voorstellen dat (veel) anderen het wel mooi vinden, het is gewoon mijn ding niet :)

edit: ik kan echter wel zeggen dat uw witte tekst op de fluegroene achtergrond bij de gamessite -ON-leesbaar is.

steinerwarrior

Legacy Member
Het straalt voor mij te weinig warmte uit, en het voelt zo verlaten aan.

Dit is wss de meest vage commentaar die je al ontvangen hebt, voor een design nogwel, maar ik kan er zelf ook geen betere beschrijving voor vinden.
Specifieke commentaren ga ik niet geven want ik vind het op z'n geheel niet zo tof. Ik kan mij echter wel voorstellen dat (veel) anderen het wel mooi vinden, het is gewoon mijn ding niet

Ik snap je commentaar niet. Het is toch niet leeg. Misschien omdat het juist vernieuwend is dat je er een raar gevoel bij hebt, wat bij mij totaal niet is:)

Brock

Legacy Member
dnno wat jij vernieuwend noemt hoor :)
"het voelt verlaten aan" != leeg, maar nu je het zegt, ik vind het wat leeg ook :) ( bovenste gedeelte )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan