Archief - LAYOUT: Film-Freak

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

steinerwarrior

Legacy Member
als ge die groene kunt lezen
is veel te fel trouwens

het roze (bg) van de newsposts in de andere vin k ook nie tiptop
Die roze met rood zal ik ook niet gebruiken.Die groen zal ik gebruiken voor men 3D projecten en mini-games te tonen.
En ja kweet da die witte tekst niet goed leesbaar is, das al lang geupdate maar kmoen nog men jpg afbeelding updaten en hier posten OK

Oja en die site vindt ik niet leeg allesinds komt nog veel meer bij aan de kant met inlogsysteem, profielmenu enz hé. Msshien gewoon omdat het geen site is over een volledige pagina. Maar centraal er in.

Hier heb je een update met zwarte tekst :http://www.c65hosting.be/%7Egreenbert/warsoftsite/warsoft.jpg

Brock

Legacy Member
"rating" is nog steeds niet leesbaar

toch vind ik het vanboven wat leeg btw

steinerwarrior

Legacy Member
ZEg vraagje, zou ik rechts ook nog een kolom bij doen voor in te loggen, reclame, shoutbox enz van php stuff. o.a ook voor het leeg gevoel weg te doen samen met vanboven zo'n afbeelding en site logo. Of hebben jullie nog voorstellen. Doe gerust hoor. We zijn er om bij te leren hé:)

Erlend

Legacy Member
Gebruik anders eens een meer neutrale kleur vb. zoals kinepolis doet.

Obliv`

Legacy Member
steinerwarrior zei:
ZEg vraagje, zou ik rechts ook nog een kolom bij doen voor in te loggen, reclame, shoutbox enz van php stuff. o.a ook voor het leeg gevoel weg te doen samen met vanboven zo'n afbeelding en site logo. Of hebben jullie nog voorstellen. Doe gerust hoor. We zijn er om bij te leren hé:)

inloggen: hangt ervan af. Zal de login alleen belangrijk zijn voor beheerders, of ook voor bezoekers van de site (kunnen ze registreren etc?). Als het alleen van belang is voor beheerders, laat hem dan weg.

shoutbox: oh god no!

reclame: als ge er reclame opzet, ben ik het meest voor zo'n banners als telenet gebruikt in hun headers. Ik zou alleen reclame op men site zetten als ik er zwaar voor betaald zou worden, als het relevant is, of als het om iets van men eigen te promoten is ;).

steinerwarrior

Legacy Member
inloggen: hangt ervan af. Zal de login alleen belangrijk zijn voor beheerders, of ook voor bezoekers van de site (kunnen ze registreren etc?). Als het alleen van belang is voor beheerders, laat hem dan weg.

Die login is ook voor bezoekers om hun profiel te verandern, te kunnen posten, gastenboek ondertekenen, links toevoegen aan de site, om op het zelfgemaakte forum te kunne nchatten enz...

Erlend

Legacy Member
In het groene ontwerp: rating & titel van plaats veranderen. Ik volg verder ook
Quilombo - het groen is te fel, opzich is het groen niet te fel - maar wel gezien
het onderwerp van uw website, niet aangenaam om grote stukken tekst te
lezen met zulke felle kleur.

steinerwarrior

Legacy Member
het groen is te fel, opzich is het groen niet te fel - maar wel gezien
het onderwerp van uw website, niet aangenaam om grote stukken tekst te
lezen met zulke felle kleur.
Welk kleur zou je dan gebruiken? Ik vindt dat netlijk niet te vel, toch niet als ik voor de tekstkleur zwart gebruik.

Sk8erMatty

Legacy Member
ik vind het een zeer geslaagde website .. het staat me echt aan en zou echt lang op die site kunnen surfen om enkele film reviews e.d. te lezen ... alleen vind ik het bovenste menu wel leuk geprobeerd maar een beetje mislukt .. de figuren zouden er leuker kunnen in verwerkt worden, (bv die cd bij klanten is wel totaal mislukt vind ik)

denk

Legacy Member
beide kleuren zijn goed vind ik en totaal geen last voor de ogen. probeer eens een beige-achtige kleur, kan totaal verkeerd uitvallen, maar zou toch goed gaan, denk ik :)

steinerwarrior

Legacy Member
alleen vind ik het bovenste menu wel leuk geprobeerd maar een beetje mislukt .. de figuren zouden er leuker kunnen in verwerkt worden, (bv die cd bij klanten is wel totaal mislukt vind ik

Ja, dat bovenste menu gebruik ik niet meer. Het is de groene site die ik verder uitwerk, de rode was voor een vriend.

probeer eens een beige-achtige kleur, kan totaal verkeerd uitvallen, maar zou toch goed gaan, denk ik

Zal ik eens proberen en zal het dan ook hier posten.

steinerwarrior

Legacy Member
Ik zou je lege ruimte die daar boven aan je site is, nuttig gebruiken en daar je login zaken gooien. Misschien met nog een afbeelding of zo... (wel iets wat in je layout past é)

Das een zeer goed voorstel. Thx voor het positeive commentaar van de vormgeving

steinerwarrior

Legacy Member
soft-beige is den besten
mooie site btw

Ik denk dat ik ook den beige ga nemen, alhoewel ik de groene ook wel goed vind.
Tis wel zo dat de groene minder rustgevend is dan de beige. Wrschijnlijk omdat het een te fel groen is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan