Archief - LAYOUT: Film-Freak

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Obliv`

Legacy Member
proper, maar zet gewoon 'login' ipv 'login systeem'

ik vind die achtergrond waar '//NIEUWS' staat nog altijd niet goed :)

steinerwarrior

Legacy Member
ik vind die achtergrond waar '//NIEUWS' staat nog altijd niet goed
Srry, dat ik dat nu zeg hé, maar ik heb daar totaal geen probleem mee, voor mij is //NIEUWS volledig duidelijk.
:)

Zo hier zijn de aanpassingen, natuurlijk met één van de knapste game-series Final Fantasy (subliem gewoon:)):

http://www.c65hosting.be/%7Egreenbert/warsoftsite/warsoft_beige_2.jpg

Als iemand commentaar heeft of aanmerkingen op de site. Gooi gerust naar men gezicht.

orez

Legacy Member
steinerwarrior zei:
Srry, dat ik dat nu zeg hé, maar ik heb daar totaal geen probleem mee, voor mij is //NIEUWS volledig duidelijk.
:)

Zo hier zijn de aanpassingen, natuurlijk met één van de knapste game-series Final Fantasy (subliem gewoon:)):

http://www.c65hosting.be/%7Egreenbert/warsoftsite/warsoft_beige_2.jpg

Als iemand commentaar heeft of aanmerkingen op de site. Gooi gerust naar men gezicht.

ja ... zie boven deze post de post van obliv.

Ik ga volledig akkoord met obliv, hij zegt niet de titel niet duidelijk is hé... hij zegt dat de achtergrond niet past. en dit vind ik ook.

Waarom --> het lijkt op een vierkant uitgeknipt stuk uit uwen layout... geef da dezelfde kleur als da groenachtige, en die iets creatiever met tekst/icons. (en drop aub ook die //, das een beetje afgezaagd... en vind ik niet passen ook voor een site als dit ;))

steinerwarrior

Legacy Member
geef da dezelfde kleur als da groenachtige, en die iets creatiever met tekst/icons.

-Die groene layout doe ik niet meer. Tis nu den beige geworden.

-Bedoel je dat ik iets creatievers moet doen met men tekst en icons in het algemeen of wat precies?

orez

Legacy Member
iets creatiever idd, de // vind je op heel veel sites terug, en wordt als "trendwhore" bestempeld... probeer ipv die // origineler uit de hoek te komen... wat met een onderwerp als uw ding wel mogelijk is.

En bij het beige design heb je net hetzelfde probleem, uw header staat ook gewoon in een wit vierkant... en tis net dat wit vierkant da het geheel wat verpest. Dus dan gewoon opvullen met hetzelfde beige, en wat rondspelen om die heading mooi vorm te laten geven. Zeker niet beschaamd zijn om eens iets te proberen waar je niet zeker van bent... de mensen hier zullen hun oordeel er wel over geven ;)

steinerwarrior

Legacy Member
uw header staat ook gewoon in een wit vierkant... en tis net dat wit vierkant da het geheel wat verpest. Dus dan gewoon opvullen met hetzelfde beige, en wat rondspelen om die heading mooi vorm te laten geven. Zeker niet beschaamd zijn om eens iets te proberen waar je niet zeker van bent... de mensen hier zullen hun oordeel er wel over geven

Dus de header waarin dien login inzit en dien foto van Final fantasy niet met een witte rand maar met iets beige?

orez

Legacy Member
steinerwarrior zei:
Dus de header waarin dien login inzit en dien foto van Final fantasy niet met een witte rand maar met iets beige?

maar enfin?

neen, waar uw //NIEUWS staat

Ik zie bij uw login toch geen wit vierkant enzo ze .. :/

steinerwarrior

Legacy Member
maar enfin?

neen, waar uw //NIEUWS staat

Ik zie bij uw login toch geen wit vierkant enzo ze .. :/

Srry, mis begrepen. Dacht dat je het bovenste kaderbedoelde met de login in en de afbeelding en den witte rand.
Kzal dan maar iets anders zoeken zeker voor dat wit vierkant en spelen met symbolen nog:)

|M°B|Morbuus

Legacy Member
Ziet er allemaal erg proper uit enzo, zeker bovenaan.

Wel moet ik pieren op mijn scherm om te zien welk getal er staat bij die statistieken. Beetje meer spacing, en missch ander kleurtje of die achtergrond daar een andere kleur want dat is zo goed als onleesbaar, ik zie het verschil niet tussen een 8 of 9 ofzo

Obliv`

Legacy Member
steinerwarrior zei:
ZO, den layout is nu volledig af (denk ik toch:))

http://www.c65hosting.be/%7Egreenbert/warsoftsite/warsoft_complete.jpg

Geef maar commentaar, tips,...

Heel sjik. Uw loginknop enzo is heel leuk gedaan. Het enige wa ik nog altij nix vind is de 'NIEUWS' balk, vloekt zo hard bij de rest van de lay-out. Mss die balk weg laten en gewoon de tab 'nieuws' een ander kleur geven dan de andere tabs. Zal morge een wa screens posten hoe ik dat zou doen.

Voor de rest ziet het er heel strak uit.

infeKted

Legacy Member
Wat mij opviel: de talen. Je gebruikt hier en daar wat Engels zoals (login, register, subscribe, rating) terwijl je ook Nederlands gebruikt (nieuws, opmerkingen, bezocht).

Ik zou voor Nederlands gaan. :)

Hoe wil je die fonts gaan aanpakken van Bezoekersteller, opmerkingen, bezocht, enz..? Flash? Moet automatisch gaan tellen dus ik weet niet of dit mogelijk is met dit font.

steinerwarrior

Legacy Member
Hoe wil je die fonts gaan aanpakken van Bezoekersteller, opmerkingen, bezocht, enz..? Flash? Moet automatisch gaan tellen dus ik weet niet of dit mogelijk is met dit font.

Met php: een font-library maken, voor iedere letter een afbeelding. Net zoals je bv. voor smilies doet. Vb: dubbelpunt en haakje -> vervangen door lachend gezicht (= een afbeelding).

Kheb ook nog iets nieuw aan den layout toegevoegd: toolbox.
http://www.c65hosting.be/%7Egreenbert/warsoftsite/warsoft_complete.jpg

Obliv`

Legacy Member
steinerwarrior zei:
Met php: een font-library maken, voor iedere letter een afbeelding. Net zoals je bv. voor smilies doet. Vb: dubbelpunt en haakje -> vervangen door lachend gezicht (= een afbeelding).

Kheb ook nog iets nieuw aan den layout toegevoegd: toolbox.
http://www.c65hosting.be/%7Egreenbert/warsoftsite/warsoft_complete.jpg

php heeft een functie om van tekst on the fly een afbeelding te maken he.
kweet niet juist hoe de functie noemt aangezien ik bitter weinig van php kan (diegene hier onder zal zo dadelijk wel zeggen hoe die functie noemt, of mss ken je ze zelf wel ;))

toolbox is wel ok, persoonlijk zou ik de 'schaduw' achter die tekst wegdoen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan