omfg
Legacy Member
i know.. tis int zelfde genretikketim zei:

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
i know.. tis int zelfde genretikketim zei:

mja u spel lijkt wel veel op barafranca ma tis wel veel lolliger ^^ . En tis wel wijs gedaanomfg zei:i know.. tis int zelfde genre![]()

.Erlend zei:Is er al maar werkt nog niet? Wow, dat gaat mijn petje te boven.
---
Omfg...stuur je mij ook eens de link, wil ook eens kijken hoe alles bolt.

tikketim zei:
ik doe het niet voor de spelers of voor het geld.. alleen om zelf wat bij te leren.kw zei:Al die dingen lijken op elkaar. Dat is gewoon uitgemelkt. Dus als je zoiets maakt, moet je al enorm origineel uit de hoek komen, wil je een spelers geraken. Wil je bovendien nog eens niet voor de kosten opdraaien, dan wordt het quasi onmogelijk.

J-Style zei:Ik ben ooit eens van plan geweest een soort van webbased Zoo Tycoon te maken, maar is er nog niet van gekomen..![]()

koebeest zei:lijkt me inderdaad ook leuk om te maken![]()




ru`orez zei:we zullen met een elite groepje van webdesign een originele game maken !
imho heeft het wel meer succes als je met verschillende mensen hieraan werkt, ook om het later eventueel "economisch intressant" te maken
Heb hier ook al mee in mn hoofd gezeten... maar alleen beginnen, no tnx![]()

