Archief - PHP: Creëren van een browsergame

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

orez

Legacy Member
.kw... in design kan ik u nog helpen ;)

en al die loners hier zeg :p

mensen die intrested zijn mogen mij eventueel PM'en om iets samen te doen... mss zet ik wel iets op poten dan, indien voldoende intresse/motivatie... kan iets leuk worden voor dit forum... wordt er hier ook iets aan de soms leegte & saaiheid gedaan :p

voor dees keer een uitzondering --> ge mag de mod PM'en :D

ed_burnass

Legacy Member
might be intrested too!

ben ooit eens zelf begonnen,
khad een volledig idee,
en van code:
brokke van lay-out,
log-in,
news systeem,
groot deel van forum,
member systeem,
mail systeem,
maar khem dan nooit verder gedaan met spel zelf :p

|M°B|Morbuus

Legacy Member
ed_burnass zei:
might be intrested too!

ben ooit eens zelf begonnen,
khad een volledig idee,
en van code:
brokke van lay-out,
log-in,
news systeem,
groot deel van forum,
member systeem,
mail systeem,
maar khem dan nooit verder gedaan met spel zelf :p
Ik denk dat je daar niet ver mee komt! Zou zelf wel tof vinden maar ik heb te weinig tijd en ben der nog niet behendig genoeg voor!

orez

Legacy Member
mensen die twijfelen om aan dit project mee te werken, denk er nog s over na. Behendigheid telt ook niet volledig...

Er zijn ook altijd mensen nodig die het concept moeten mee uitdenken enzovoort...

Er is genoeg werk ;). Dit project is leuk om met de community samen te doen, en vele mensen kunnen er van leren... dit is uiteindelijk de hoofdbedoeling ;), een leerzaam project op poten zetten.

ed_burnass

Legacy Member
|M°B|Morbuus zei:
Ik denk dat je daar niet ver mee komt! Zou zelf wel tof vinden maar ik heb te weinig tijd en ben der nog niet behendig genoeg voor!

da wetek ook daje der nie ver mee komt :p
daarom stond er ook dak aant spel zelf nooit echt begonnen zijn, en de intenties zijn er toch al geweest e!

en da komt nu wel weer naar boven en kzou da wel zien zitten met een deel ipv terug alleen! da zou veel beter lukken en heeft meer kansen op slagen!

General Lee

Legacy Member
Wat ik mij afvroeg: Wat moet ge hier nu precies voor kunnen? Ik gok op HTML, PHP, MYSQL...

J-Style

Legacy Member
We zullen verschillende mensen nodig hebben he.

Maar de coders zullen toch wel HTML en PHP moeten kunnen zeker..?:unsure:

tikketim

Legacy Member
ik wil er wel aan meewerken orez maar dan met het xhtml/css gedeelte :)

Boddah

Legacy Member
ik ben al tamelijk ver in mijn spel, maar layout en grafisch-gewijs vind ik het brol.
(@ omfg: wat vond jij er van, zo op het eerste gezicht?)

dus als nu iemand geinteresseerd is om mijn spel te re-designen en zo, dat zou wel tof zijn (dus puur XHTML en CSS, geen code)

mijn spel heeft mss ook wel een toekomst, want van zodra ik iets deftigs heb om te tonen wou ik het aan de makers van Hattrick voorstellen die wel geïnteresseerd zijn in een eventuele samenwerking (mits het spel goed ineen zit).

geïnteresseerden mogen pm-en :D

omfg

Legacy Member
Boddah zei:
ik ben al tamelijk ver in mijn spel, maar layout en grafisch-gewijs vind ik het brol.
(@ omfg: wat vond jij er van, zo op het eerste gezicht?)

dus als nu iemand geinteresseerd is om mijn spel te re-designen en zo, dat zou wel tof zijn (dus puur XHTML en CSS, geen code)

mijn spel heeft mss ook wel een toekomst, want van zodra ik iets deftigs heb om te tonen wou ik het aan de makers van Hattrick voorstellen die wel geïnteresseerd zijn in een eventuele samenwerking (mits het spel goed ineen zit).

geïnteresseerden mogen pm-en :D
grafisch vond ik het wel mooi.. tspel zelf heb ik nie gespeeld omdat ik nie geinteresseerd ben in uw genre :p (sry :$)

't menu vond ik wel int begin nie :s

orez

Legacy Member
voor mensen die intrested zijn... voor elk onderdeel is er iets nodig hé ...

Gelieve mij te PM'en, kzal deze thread minder volgen... ik ga enkel verder met mensen die initiatief nemen om mij te contacteren ;) (Doesn't matter welke kennis ge hebt... al ist enkel HTML... het kan dan maar leerzaam zen ;))

Boddah

Legacy Member
omfg zei:
grafisch vond ik het wel mooi.. tspel zelf heb ik nie gespeeld omdat ik nie geinteresseerd ben in uw genre :p (sry :$)

't menu vond ik wel int begin nie :s
bon, als het grafisch ok is, dan ben ik gerustgesteld :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan