Typhon`
Legacy Member
Er zijn waarschijnlijk wel al fotografen op dit forum die de techniek kennen.
Je kan dus ook macrofoto's maken zonder een macrolens, door gewoon 2 lenzen aan elkaar te bevestigen.
zoiets dus:
http://www.elisanet.fi/aikaarska/koe/macro/setup.jpg
Vermits wij arme mensen zijn lukt dit ook via dit;
http://www.reuels.com/reuels/media/mm/mm105.jpg
Kheb vanmiddag ermee wat gespeeld, sebiet zal ik ze posten.
ik zou het leuk vinden moest dit zo een beetje de algemene thread wordt voor experimentele fotografie.
een photoshoot is het niet echt dus ik denk dat "post" beter is als prefix, tis tenslotte de bedoeling dah er andere ook foto's posten
.
Je kan dus ook macrofoto's maken zonder een macrolens, door gewoon 2 lenzen aan elkaar te bevestigen.
zoiets dus:
http://www.elisanet.fi/aikaarska/koe/macro/setup.jpg
Vermits wij arme mensen zijn lukt dit ook via dit;
http://www.reuels.com/reuels/media/mm/mm105.jpg
Kheb vanmiddag ermee wat gespeeld, sebiet zal ik ze posten.
ik zou het leuk vinden moest dit zo een beetje de algemene thread wordt voor experimentele fotografie.
een photoshoot is het niet echt dus ik denk dat "post" beter is als prefix, tis tenslotte de bedoeling dah er andere ook foto's posten
.
.
)
