Joeri
Legacy Member
Floyd zei:Wel ik ben altijd bereid om mee te helpen, maar ik denk dat mijn kennis net iets minder technisch is dan die van orez, guRuh, Joeri en andere bagietjes (heb ik altijd al eens willen zeggen).
Er zijn wel onderwerpen waar ik iets over kan schrijven, maar de vraag is of dat dan allemaal wel juist, laat staan compleet gaat zijn! Ik heb alles zowat gaandeweg leren kennen, zonder ooit een theoretisch handboek vast gehad te hebben of zo.
Maar, als je me nodig hebt, laat maar weten!
Laat desnoods maar weten over welke onderwerpen je wil/kan schrijven, er kunnen altijd nog dingen gecorrigeerd/aangevuld worden door anderen indien dat nodig zou zijn.
Komt in ordeJoeri G: zie jij het zitten om: TTL, iDDL, Spotmeting, Matrixmeting, Centrummeting + Verschil tussen lenzen uit te leggen, en eventueel ook nog wat over sportfotografie indien tijd?
).
)
j/k 