Musback
Legacy Member
Beste
het doel is:
maak een wallpaper (1024*768 | jpg of gif ) voor games.telenet.be
Waarom posten we hier niet onze inzendingen voor de wedstrijd?
(die overigens nog loopt tot 13 december?)
alle regels vind je
Hier
en
Hier
wees aub een beetje zachtaardig voor elkaar, niet iedereen is een die-hard photoshopper hé
(dit is reden waarom vorige topic gesloten was)
ad:
Aan iedereen wens ik veel succes!
aan allen die meedoen alvast proficiat, en aan allen die niet meedoen.... tamzakken
(ps: sry lunchbox voor men krappe vorige post, ik dacht "ik edit hem later wel" maar 't was te laat... no hard feelings?
)
kzal mijn inzendingen hier ook posten later
het doel is:
maak een wallpaper (1024*768 | jpg of gif ) voor games.telenet.be
Waarom posten we hier niet onze inzendingen voor de wedstrijd?
(die overigens nog loopt tot 13 december?)
alle regels vind je
Hier
en
Hier
wees aub een beetje zachtaardig voor elkaar, niet iedereen is een die-hard photoshopper hé
(dit is reden waarom vorige topic gesloten was)
ad: Aan iedereen wens ik veel succes!
aan allen die meedoen alvast proficiat, en aan allen die niet meedoen.... tamzakken

(ps: sry lunchbox voor men krappe vorige post, ik dacht "ik edit hem later wel" maar 't was te laat... no hard feelings?
)kzal mijn inzendingen hier ook posten later
.... nog steeds gemotiveerd?
verschrikkelijk!