Archief - POST: Je inzendingen voor de Wallpapercontest xBox360

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GenesisX

Legacy Member
blackdragon1990 zei:
@GenesisX: Nie mis, maar moet 'loose' niet 'lose' zijn?
Idd, das één van de woordjes die m'n mind soms woow laten gaan. :p
F/-\nTa$Y zei:
valt wel een beetje op dat je bepaalde photoshop filters hebt gebruikt
Exactly! Daarom haat ik wallpapers maken. :p
spectrious zei:
zeer goede wallpaper qua kleuren enzo. Gewoon die achtergrond in 1 mat kleur nemen ipv da zwart wit spiraal ding. Gewoon eens proberen. Met een grijs/groen/blauw tint. Zal een zeeer schoon resultaat opleveren.
'k Heb gezegd in m'n eigen dak geen nieuwe meer ging maken, maar 'k ga er toch nog een maken :D Beetje beter nu, hopelijk...

spectrious

Legacy Member
Ik gebruik uitsluitend Fireworks 8. Ben nooit aan Photoshop geweest.
En ik heb geen talent, kheb gewoon paar ideeën.

spectrious

Legacy Member
cooly zei:
²
alleen kan ik ze niet maken :sad:
Zou Dit de moeite zijn om op te sturen?ik post dit omdat er precies iets mist in het midden niet?
Wat er langs onderen staat zal beettje in conflict komen met uw start balk. Zo vlak derboven.
Kzou het simpler maken.

PytoX

Legacy Member
spectrious zei:
Ik gebruik uitsluitend Fireworks 8. Ben nooit aan Photoshop geweest.
En ik heb geen talent, kheb gewoon paar ideeën.
Je kan slechte wallpapers maken maar toch talent hebben in het programma :)
(gewoon geen goede ideën kunnen verzinnen bv.)

spectrious

Legacy Member
De eerste, schoon gedaan

Stimpy: zalig man, ging ik nooit opgekomen zijn.
Exploder: niet iedereen die ingezonden heeft zet ook hier zijn wallpaper. En de wedstrij durt nog een maand. Er kan nog heeeel veel veranderen.

Freaky 7

Legacy Member
c&c welcome

telenetwallpaper.jpg

Poepoei

Legacy Member
spectrious zei:
Voila mijn allerlaatste :p
http://users.skynet.be/fa862628/paper.jpg

Kheb wat zitten prutsen met brushes en 2 fotookes.
Wel spijtig dat ge veel kartelingen ziet. Maar das omdat Fireworks niet echt een vector program is. :(
Mooi, mooi :)

Ma ge moet echt meer wallpapers maken, ge zijt er goed in :p

Die kartelrandjes vallen wel mee, die controller die ik had gemaakt heeft zo'n mottige kartelrand (rechts) waarvan ik nie weet vanwaar 'm komt :sad:

Ben bezig aan een nieuwe, maar m'n sloganfontein is aan 't uitdrogen :unsure:

'k Voel mij trouwens gediscrimineerd! Al die wallpapers (hier en op de site) zijn in in 800x600/1024x768/1280x960/1600x1200=> 4/3,
en de native reso van m'n scherm is 1280x1024 => 5/4 :sad: )

Edit: @Freaky 7: Ferm schoon :niceone:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan