spectrious zei:
Voila mijn allerlaatste
http://users.skynet.be/fa862628/paper.jpg
Kheb wat zitten prutsen met brushes en 2 fotookes.
Wel spijtig dat ge veel kartelingen ziet. Maar das omdat Fireworks niet echt een vector program is.
Mooi, mooi
Ma ge moet echt meer wallpapers maken, ge zijt er goed in
Die kartelrandjes vallen wel mee, die controller die ik had gemaakt heeft zo'n mottige kartelrand (rechts) waarvan ik nie weet vanwaar 'm komt

ad:
Ben bezig aan een nieuwe, maar m'n sloganfontein is aan 't uitdrogen
'k Voel mij trouwens gediscrimineerd! Al die wallpapers (hier en op de site) zijn in in 800x600/1024x768/1280x960/1600x1200=> 4/3,
en de native reso van m'n scherm is 1280x1024 => 5/4

ad: )
Edit: @Freaky 7: Ferm schoon
