Musback zei:
die overigens nog loopt tot 13 december?
moeten wij echt tot die tijd wachten tot jullie terug wegzijn? ik hoop van niet want'k wor ni goed van al die filter-onzin die velen zo "wauw origineel" vinden.
ik ga dees spel hier ook sluiten want'k zie nog steeds het nut ni in dat jullie hier allemaal uw inzendingen komt posten, laat ons ons forum verderzetten zoals het was en ga u elders bezighouden met die xbox wedstrijd.. als ge perse'n overzicht wilt hebben van iedereen die meedoet moet ge maar ne website ineenboksen.
salut he manne.
@report bad post: die comments komen in mijn mailbox aan
