Archief - POST: schetsen en tekeningen V4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

w00tw00t

Legacy Member
Garmir zei:
bij de tweede tekening, tuitige ze haar lippen, dus die kloppen, bij de derde, was hette zwart om nog degelijk weg te krijgen.

kan zijn maar een lip loopt nooit rechtdoor tot aan de kin er is altijd een boogje onder de lip. :) Tenzij gij u onderlip natuurlijk in u mond propt dan niet he :D

Garmir

Legacy Member
w00tw00t zei:
kan zijn maar een lip loopt nooit rechtdoor tot aan de kin er is altijd een boogje onder de lip. :) Tenzij gij u onderlip natuurlijk in u mond propt dan niet he :D

hehe, mjah twas ook wel den eerste keer in men leven dat ik levend model geschetst heb ;)

Tw33tst3r

Legacy Member
Garmir zei:
hehe, mjah twas ook wel den eerste keer in men leven dat ik levend model geschetst heb ;)

zeer netjes, ik kwam de eerste kr zeker nie in de buurt van iets wat erop leek (wat mijn leerkracht fikste dr het meiske haar snor te tekenen en mij er dan nog ook es mooi op te wijzen :s)

TiB0

Legacy Member
Tw33tst3r zei:
zeer netjes, ik kwam de eerste kr zeker nie in de buurt van iets wat erop leek (wat mijn leerkracht fikste dr het meiske haar snor te tekenen en mij er dan nog ook es mooi op te wijzen :s)


:help:

ravenslayer

Legacy Member
mja liever een meiske me een moustache dan een ros naaktmodel da al wel wa winters heeft doorgemaakt.
2 jaar elke week op moete zien -_-

DieselPower

Legacy Member
ravenslayer zei:
mja liever een meiske me een moustache dan een ros naaktmodel da al wel wa winters heeft doorgemaakt.
2 jaar elke week op moete zien -_-
beauty is in the eye of the beholder

dresse

Legacy Member
afwerking is al veel beter dan u vorige werkjes.
Nu nog antialiasing ontdekken en wa meer diepte in u tekening proberen te krijgen, en we zijn vertrokken :)

en blijf aub af van de blending options :) zeker geen standaard bevel'n emboss en standaard stroke enzo gebruiken... daar zijn opties in die ge kunt aanpasse you know...

darkownage

Legacy Member
tis al een begin eh, kzou uiteindelijk een soort filmken moeten worden, dus deze ridder zou iets moeten stukslagen en uit de splinters dan de naam van de stam.

ravenslayer

Legacy Member
ik denk da ge beter eerst statisch begint en pas als ge daar goe in zijt dingen gaat animeren. tzou toch een waste of time zijn als ge veel tijd daarin ging steken terwijl u basis tekening niet al te goed is

ravenslayer

Legacy Member
hij heeft zen nickname verdient
kvind heel vetjes dat hij zulke dingen flikt maar why o why zoveel werk steken in zoiets te maken met paint als het met betere progjes sneller en soms zelfs mooier gaat

w00tw00t

Legacy Member
em is serieus verbetert in vergelijking met vorig jaar
ma ge moet een zien op zijn site, staan ook dingen die nie gemaakt zijn in paint

D3C0Y

Legacy Member
mooi enkel de verhouding man/boom stoort mij :p
ofwel is die kerel een reus ofwel is die boom gewoon piepklein, da zit ni snor voor mij :D

dresse

Legacy Member
zeer nice, verhoudingen storen me ni, ge hebt wel vaker zo van die struikboomkes... in onzen hof staat er ook zo eentje :)

en aquarel is fucking moeilijk, dus kvinned sjeyk da ge der toch iets uitkrijgt :)

w00tw00t

Legacy Member
I love aquarel. Vroeger veel gebruikt. Moet eens trg proberen want door u knap werkje weer goesting aant krijge int tekene :D

dresse

Legacy Member
untitled-1.gif

http://users.pandora.be/Dresse/hand.html
http://users.pandora.be/Dresse/ani2.html

allemaal te volgen op mijn prachtige blog: http://driesrengle.wordpress.com :-) :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan