Archief - POST: schetsen en tekeningen V4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dresse

Legacy Member
omdat ik alleen schets in functie van men eindwerk de laatste tijd... dus dat zou een vrij saaie schetsboek zijn :)
alsk klaar ben met school ga'k serieus beginne leren tekenen... modeltekenen gaan volgen, studies maken, ... kzal dan wel een sketchbook posten

btw, tweetser, alsk u was zou'k is heel goe ne schedel bestuderen. als ge ene keer door hebt hoe de onderliggende beenstructuur is van een hoofd dan is het vrij simpel om hoofden te schetsen zuh... ge hebt uiteindelijk een bolleke (oogkassen en bovenste tanden) en daar hangt ge de kaak aan...

Tw33tst3r

Legacy Member
lol dresse, gij gaat serieus beginnen leren tekenen...
gelooft ge da zelf? :p (kbedoel damn you, wat gij klaar krijgt mag ik van dromen :p)

thx vr de tip ivm die schedel, kga es zien of mijne pa de zijne kan missen vr een dagske :)

dresse

Legacy Member
sja, kijk dan eens verder dan telenet forum :)
cgtalk.com, conceptart.org... die mannen kunnen tekenen... in vergelijking met hun ben ik ne kleuter :)

the rabbit

Legacy Member
the rabbit zei:
hier heb ik tijdens de lessen aan bezig gezeten :):

THOMAS_by_Heylen.jpg

is het duidelijk dat het aapjes zijn en wat ze doen?:unsure:
of zou ik er nog wat aan veranderen?

SyRuS.be

Legacy Member
the rabbit zei:
is het duidelijk dat het aapjes zijn en wat ze doen?:unsure:
of zou ik er nog wat aan veranderen?

Vind ze heel leuk, alleen jammer dat de pixel rage wat aan het overwaaien is. Ik vind je vector aap véél leuker.

w00tw00t

Legacy Member
Ziet er goed uit.:niceone: Enig ding dak mss kan opmerken is da de rechter(links voor mij)borst van de 1ste positie niet echt klopt.

Tw33tst3r

Legacy Member
n1 dresse, en accepteer mijn complimentje nu mr, kweet wel dat er op andere sites gefliptere dingen staan, mr kvind da ge gerust moogt zeggen da ge kunt tekenen :)

btw kzie nu pas dat ze een doorkijkrokske aanheeft, me like, sexeeeeh! :p:d

dresse

Legacy Member
ik weet datk wel kan tekenen, Maar net zoals er veel mensen kunnen zingen is er nog een verschil tussen de elvis imitator met zijn plaatselijke fans in de karaoke die moeite moet doen om bepaalde noten aan te kunnen en er dan nog vaak naastzit ook, en een natalia die zonder probleem elke noot aankan :-). ik wil een natalia worden :)
ma toch merci voort compliment zuh :)

En een doorkijkrokske? :) dat zou eerder hoerig zijn dan sexy imo. Ik denk dat gij mijn hulplijnen verward met doorkijkmogelijkheden :)

Tw33tst3r

Legacy Member
point taken dresse, alhoewel ik natalia nu een slecht voorbeeld vind :p
uw bescheidenheid siert u :)
bwoah hulplijnen of doorkijkrokje, das nu net kunst hé, da betekent vr iedereen iets anders lol :d

ps: kleine tip aan iedereen, giet gn melk in uw koffie terwijl die naast uw schetsboek staat :(

Toms0n

Legacy Member
Tw33tst3r zei:
kleine tip aan iedereen, giet gn melk in uw koffie terwijl die naast uw schetsboek staat :(

I like to live dangereously :evil:

@ Dresse: chiq lijnwerk :niceone:
Alleen vindk hare kop iets te groot / vierkant (imo é)

dresse

Legacy Member
ik eigenlijk ook beetje, maar ze moet bij de stjil passen van men ventje eh.. die heeft ook ne vierkanige kop :)
ma op de layouts valt het nog wel mee vindk, kteken het hoofd meestal iets kleiner dan op de modelsheets...

w00tw00t

Legacy Member
dresse zei:
mja, kan wel.
denk dat vooral haar oksel daar wat laag hangt... :)

ik denk dat de borst ietjes naar links moet zodat het iewat aansluit bij u oksel/. Niet volledig maar you know what I mean.

The recycleload

Legacy Member
ik vind de lady wel schoon,:niceone: maar de kin is voor mij veel te vierkant,
hoewel meisjes dat normaal niet hebben.:p

darkownage

Legacy Member
sja, kijk dan eens verder dan telenet forum
cgtalk.com, conceptart.org... die mannen kunnen tekenen... in vergelijking met hun ben ik ne kleuter
als gij dan nen kleuter zijt, dan ben ik nog nie eens geboren ^^

Omni^

Legacy Member
@ dresse ge zijt een natalia ze kheb al veel werken van u gezien en ze zien er wel goed uit één van de betere opt forum alleen bij die vrouw wringt er iets aan haar hoofd/nek ziet er wa abnormaal uit ;)

TheJudge

Legacy Member
uw perspectief van het ventje en omgeving zijn niet gelijk.
Uw ventje wordt smaller naar de hoogte toe terwijl je gebouwen breeder worden naar boven toe..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan