dresse
Legacy Member
omdat ik alleen schets in functie van men eindwerk de laatste tijd... dus dat zou een vrij saaie schetsboek zijn 
alsk klaar ben met school ga'k serieus beginne leren tekenen... modeltekenen gaan volgen, studies maken, ... kzal dan wel een sketchbook posten
btw, tweetser, alsk u was zou'k is heel goe ne schedel bestuderen. als ge ene keer door hebt hoe de onderliggende beenstructuur is van een hoofd dan is het vrij simpel om hoofden te schetsen zuh... ge hebt uiteindelijk een bolleke (oogkassen en bovenste tanden) en daar hangt ge de kaak aan...

alsk klaar ben met school ga'k serieus beginne leren tekenen... modeltekenen gaan volgen, studies maken, ... kzal dan wel een sketchbook posten
btw, tweetser, alsk u was zou'k is heel goe ne schedel bestuderen. als ge ene keer door hebt hoe de onderliggende beenstructuur is van een hoofd dan is het vrij simpel om hoofden te schetsen zuh... ge hebt uiteindelijk een bolleke (oogkassen en bovenste tanden) en daar hangt ge de kaak aan...
(kbedoel damn you, wat gij klaar krijgt mag ik van dromen


