Archief - POST: schetsen en tekeningen V4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TheJudge

Legacy Member
Ja uiteindelijk kan het allemaal en misschien is het met opzet:) ik dacht ik vermeld het even;)

Nette tekening verder hoor.

Skizzy

Legacy Member
Omni^ zei:
@ dresse ge zijt een natalia ze kheb al veel werken van u gezien en ze zien er wel goed uit één van de betere opt forum alleen bij die vrouw wringt er iets aan haar hoofd/nek ziet er wa abnormaal uit ;)

Kvind nochtans dat Dresse gelijk heeft hoor, hij kan zeker nog verbeteren. Zoals hij al zei, ga eens kijken op conceptart.org of cgtalk etc, daar zitten echt kunstenaars tussen. Maar ik wil niet zeggen dat ge nu slecht tekent he Dresse :D. Maar kzou graag ook eens wat 'anatomisch correcter' werk zien :).
Kvind die cartoony dingskes nog wel leuk, maar realistisch tekenen is een andere zaak. (Hahah, hoor mij hier bezeg, de criticus, kben begot zelf lang niet zo goed als ik zou willen zijn in tekenen)

ravenslayer

Legacy Member
Je kan altijd beter en het is dan ook altijd leuk om ten eerste competitie en ten tweede iets om naar optekijken te hebben.
Altijd beter willen worden :)

btw dresse en omni zit er schoonkes uit

dresse

Legacy Member
ik denk dat het wel veilig is te stellen dat iedereen op dit forum nog wel veel bij te leren heeft :)
enfin, men kribbelkes van op de wiebeltrein van vorige keer, om toch ook maar is iets te posten "niet eindwerk related":
kribbels.jpg

Omni^

Legacy Member
TheJudge zei:
Ja uiteindelijk kan het allemaal en misschien is het met opzet:) ik dacht ik vermeld het even;)

Nette tekening verder hoor.

kheb er nie echt op gelet :) kheb dus ook nie de ''perspectiefregel toegepas'' maar kvind het nie echt storend :)

dresse

Legacy Member
probleem met men madammeke is opgelost btw...
tprobleem zat beetje bij het oor datk verkeerd plaatste, waardoor de kaak langer werd, en de nek te veel naar links begon (nek begint altijd bij het oor...)
Heb het opgelost en ze ziet er al een stuk beter uit :)
Zal ze seffes nog is scanne zuh

Tw33tst3r

Legacy Member
diene bovenste doet mij aan lurch van the addams family denken met die domme grijns, en ik heb er spontaan ook eentje op mijn gezicht gekregen :)

dresse

Legacy Member
een pose uit men layouts die'k wel leuk vond:
key0014.jpg


handjes zitten wel nog niet goed... tis nog snelle schets...

darkownage

Legacy Member
@ dresse: wanneer maakt ge nog ies zo een filmken als met den "ketchup" ??

`Perre´

Legacy Member
nice da madammeken :)
pakken beter, nu nog idd die rechtse tettn wa fixen ;)

dresse

Legacy Member
ben nooit goed geweest in tetten...
wel met tetten, niet in tetten :)

edit: tiet een beetje aangepast in ps :)

DieselPower

Legacy Member
Mss een lijn trekken hoe de schouders lopen en dan een evenwijdige om de rechtse tet te plaatsen?

Garmir

Legacy Member
Vandaag was het weer snelschetsen.

Voor de tweede keer portretten schetsen, nu moesten we onze mede student irl af schetsen, was de eerste keer dat ik dit gedaan heb, en was niet zo simpel.


IMG_5699tb.jpg


IMG_5700tb.jpg


IMG_5701tb.jpg


De eerste twee zijn met houtskool de derde met potlood (4B dikke stift)

w00tw00t

Legacy Member
De onderse lip steekt bij de laatste 2 schetskes te fel uit terwijl het normaal niet het geval is.

Garmir

Legacy Member
w00tw00t zei:
De onderse lip steekt bij de laatste 2 schetskes te fel uit terwijl het normaal niet het geval is.

bij de tweede tekening, tuitige ze haar lippen, dus die kloppen, bij de derde, was hette zwart om nog degelijk weg te krijgen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan