Xoliul
Legacy Member
Flipkikker zei:Welk programma heb je gebruikt hiervoor?
Ik denk dat Corel Painter hier beter geschikt voor is dan Photoshop (maar kheb wel nog geen ervaring met Corel Painter, louter van "horen zeggen")
Vooral met brushes enzo zou het beter zijn (+ je kunt je files met layers gemakkelijk in photoshop ook openen)
Echt niet, als je met paths gaat werken icm wat Dodge en burn (dé manier van werken voor deze "automotive" stijl) ben je beter af in Photoshop. Painter is beter voor een expressievere en meer geschilderde stijl.
De Gnomon DVD's van Harald Belker gaan over exact zo'n auto's in die stijl (hij heeft er 2, één over de lines, tweede over het inkleuren), zeer interessant, ik ga mij definitely eens aan zoeen wagen na de examens. Wel eerst een deftige auto ontwerpen.
Qronicle; enorm goeie tekeningen alletwee, ben erg onder de indruk van je gebruik van potloden in de eerste, zoiets kan ik echt bijlange nog niet.
Tweede tekening is ook goed, maar mist contrast. Belichte stukken moeten feller, schaduw moet donkerder, nu is het allemaal héél flauwtjes.
. En dan heb ik het vooral over het eerste grote huis.

