dresse
Legacy Member
dacht eerst hier op het forum ne wip te plaatsen met men nieuwe animatiefilm in wording, maar dat zou een beetje te veel van het goede zijn... heb dan maar een blog gemaakt... weet niet goed waar ik het moet posten
een dezer dagen verschijnt er mijn storyboard, dus voor de geinteresseerden... check it out... en help mij met mijn productieprobleempjes 
http://driesrengle.wordpress.com/
een dezer dagen verschijnt er mijn storyboard, dus voor de geinteresseerden... check it out... en help mij met mijn productieprobleempjes 
http://driesrengle.wordpress.com/
mooi werkje alleen de proporties aan de rechter kant kloppen een beeke niet, linker kant is goed. Knap schaduwwerk

fficial&start=0&sa=N
