Archief - POST: schetsen en tekeningen V4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dresse

Legacy Member
dacht eerst hier op het forum ne wip te plaatsen met men nieuwe animatiefilm in wording, maar dat zou een beetje te veel van het goede zijn... heb dan maar een blog gemaakt... weet niet goed waar ik het moet posten :-) een dezer dagen verschijnt er mijn storyboard, dus voor de geinteresseerden... check it out... en help mij met mijn productieprobleempjes :)

http://driesrengle.wordpress.com/

DeBuGGeR

Legacy Member
lang geleden dat ik nog iets heb getekend, maar toen ik op dit forum begon rond te neuzen kreeg ik weer zin, het is wel nog wip maar het is niet zoveel werk meer... (hoop ik)

de schets zelf

de referentie

w00tw00t

Legacy Member
debugger
gij ook al hier :D mooi werkje alleen de proporties aan de rechter kant kloppen een beeke niet, linker kant is goed. Knap schaduwwerk

SyRuS.be

Legacy Member
Bolteh zei:
Gemaakt op de trein zondagmiddag (Antwerpen-Gent)..

nmbsfreak.jpg



De originele tekst is 'vakkundig" verwijderd wegens onleesbaar :p

Heeeeeeel mooi gedaan! Ben enorm benieuwd naar je nieuwe animatiefilm dresse ook, en ziet er al zeer goed uit debugger.

Dit heb ik laatst es gemaakt (jah trekt op niet zo veel)
http://www.deviantart.com/deviation/47354684/?&q=by:syrus-be+in:scraps&qh=sort:time

DeBuGGeR

Legacy Member
rechterkant is lichter op de scan dan int echt ma kzal der nog keer goed naar kijken, voor de rest moek denkek nog een beetje werken aan het haar, de nek afwerken en hier en daar nog een accentje toevoegen... kzal nog eens posten als het af is...

en ja wootwoot ik ook al hier :p, maar no hard feelings he :)

w00tw00t

Legacy Member
DeBuGGeR zei:
rechterkant is lichter op de scan dan int echt ma kzal der nog keer goed naar kijken, voor de rest moek denkek nog een beetje werken aan het haar, de nek afwerken en hier en daar nog een accentje toevoegen... kzal nog eens posten als het af is...

en ja wootwoot ik ook al hier :p, maar no hard feelings he :)

haha nene gene problemen. Is toch maar forum en zoals ge weet doek da voor fun zo discussies :) dus no hard feelings at all.
Mja gewoon als ge vergelijkt dan merk je dat beide ogen verschillende afstande hebben tot de neus maar dat is maar klein detailke. En bij die plooi, die 2 streppe lijke just krassen. Ma zoals ik zei is cool

DeBuGGeR

Legacy Member
kheb der goe naar gekeke
en khebbet wa aangepast... merci die plooi en krassen snappek ni goe, bedoelde die plooi rechts aan haar kaak?

w00tw00t

Legacy Member
DeBuGGeR zei:
kheb der goe naar gekeke
en khebbet wa aangepast... merci die plooi en krassen snappek ni goe, bedoelde die plooi rechts aan haar kaak?
ja rechts op de tekening. Als ge die plooien gewoon doet met schaduw glijk ge de rest hebt gedaan :)
ma laat dan zien als klaar is, ben benieuwd

LunchBox

Legacy Member
de ranzigheids-factor is weer aanwezig, dresse z'n trademark :)

Flipkikker

Legacy Member
Iemand tips om fotorealisme na te bootsen in photoshop?

Ik moet voor school enkele kaarsontwerpen maken en ik wil ze met pc zo realistisch mogelijk weergeven (DOF etc, realistisch oppervlak)

Het probleem is dat ik weinig tijd heb, en minstens 3 ontwerpen moet indienen inclusief layout etc ;)
Kheb nu nog maar een stuk of 20 ontwerpen met potentieel, dus ten vroegste morgen kan ik aan het definitieve tekenen beginnen :x

DeBuGGeR

Legacy Member
hier tis af, kga der nu afblijven voordak iets doe da et helemaal naar de vaantjes help...

klikkie

moemi

Legacy Member
nice, maar ik vond het precies ietske mooier al't zo wat lichter van kleur was zoals de eerste versie dat je toonde... Kan ook aan de scankwaliteit liggen , maar wel mooi portret en zeer gelijkend :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan