Archief - POST: schetsen en tekeningen V4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bramboogie

Legacy Member
heb em beke aangepast
carrosserie en rooster zijn opnieuw gedaan

dresse

Legacy Member
compilatie.jpg


weet niet meer welk type vrouw ik zou gebruiken :(
kom er maar niet uit... (http://driesrengle.wordpress.com/)

shiftyke

Legacy Member
Die rondborstige vrouw past wel minder bij die man eh, wat nie zegt dat het geen mooie tekeningskes zijn =)

Typhon`

Legacy Member
@bramboogie; leuk al vin'k bepaalde delen niet zo gebruiksvriendelijk zoals de klink van de achterdeur die te kort is...kheb ook nog niet veel gezien dat de voordeur korter is dan de achterdeur (héél soms bij lange wielbasis auto's maar dan nog... ).
Ik zou ook nog werken aan de lijnen, zo met de schaduw van de spleten, nu zijn het puur witte lijnen. Hier en daar bevat de auto ook te veel scherpe hoeken, je kan met strakke lijnen werken, ok, maar langs de kant is er normaal toch een heel lichte afronding te bespeuren.
Ook de eerste wielkast vin'k nog niet in orde, nog net niet perfect rond en uw wielboog daarboven (zo die ronding in de gardebou die voorbeeld opvallend is bij de huidige S klasse van mercedes) steekt hier te hoog uit naar de motorkap toe...(je kan dit aanzien als een stijlelement maar ik bemerk dit minder vanachter).
Nuja, ik ken eigenlijk niet zoveel van auto design (al interesseert me dat wel).

the rabbit

Legacy Member
ik vind dat zo'n hete madam wel bij da manneke past omdat ze zo verschillend zijn, hij ziet er zo
iemand uit die thuis onder de sloef ligt, en zij ziet er mij streng uit en stiekem een meesteres :)

The recycleload

Legacy Member
@Dresse: ik zou voor de seut gaan aangezien, ze nogal gemarteld wordt in het verhaal.

moemi

Legacy Member
die bitch zou ik nemen :p
- ge ziet dit toch nog veel in 't dagelijkse leven - tekenfilms - strips, zo een lelijk ventje met zo'n snelle madam, meestal omdat dat ventje mss veel geld heeft (wat hij hier niet heeft anders zou zijn huis niet zo overhoop liggen :p) maar toch ..

- leuker is als zij geplet wordt :p dat seutje zou precies zo zielig zijn ... 'k zou er compassie mee hebben

- wel jammer dat het moeilijker te animeren is mss, maar mss juist een uitdaging? ;)

dresse

Legacy Member
stop met geilen op mijn tekening allemaal !!
dat doet ge ni! she's like, my baby :)

btw moemi, haal die watermarks toch van u illustraties :) tis ni da ze veel nut hebben want meestal staan ze gewoon op de 1-kleurige achtergrond... vrij gemakkelijk om die dan weg te gomme :)...

Bolteh

Legacy Member
Zeer lichtjes geïnspireerd door wat ouder werk van dresse.. Zie dit maar als een tribute ofzo ^^

twitch.jpg



Sorry van de crap kwaliteit, het is uit een schetsboek en de scan kwam er altijd onzuiver uit omwille van het feit dat ik een flatbed scanner heb (books = hell)

DieselPower

Legacy Member
hehe ik herinner mij het orgineel nog, kvind dit wel iets leuker...
sorry dresse

Bramboogie

Legacy Member
nog een WIP

moet de lichten nog doen, het logo... en ben gelijk nog nie tevreden van de velgen

het zijn vooral oefensessies ivm renderen in photoshop... het ontwerp kan idd beter, maar is hier (voor mij) van ondergeschikt belang

uniqueitem

Legacy Member
vindek al beter dan vorige uitvoering, stukken beter:)

zeker als "renderoefening"

sephyr

Legacy Member
heb net photoshop cs, maar werk al een tijdje met elements. Ben het digital painten wat aan het verkennen, de verschillende methodes wa aant proberen.
als iemand nog handige tutorials weet, link is altijd welkom. ;)

enkele oude werkjes:

test3.jpg

> portretje (een van mijn eerste probeersels, lang aan bezig geweest, een paar dingen zitten nog niet ok o.a. de haarlijn)

marionette: redelijk oud werkje (inkleuring zou ik nu anders doen), lijnwerk heb ik onlangs bijgewerkt.

recent:

wip2: werkje van deze week. eigenlijk nog niet af (er zou nog een of andere afscheiding moeten komen tussen de ventjes op het pad en de stad beneden), maar mezelf kennende komt dat er waarschijnlijk niet meer van. ik kan me niet zolang op een iets concentreren.

Bramboogie

Legacy Member
da portret is wel knap...
maar de geposte afbeeldingen zijn wel erg groot om rechtstreeks in dees thread te zetten (en ik gebruik nochtans een hoge resolutie)
kun je niet met thumbnails werken?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan