@bramboogie; leuk al vin'k bepaalde delen niet zo gebruiksvriendelijk zoals de klink van de achterdeur die te kort is...kheb ook nog niet veel gezien dat de voordeur korter is dan de achterdeur (héél soms bij lange wielbasis auto's maar dan nog... ).
Ik zou ook nog werken aan de lijnen, zo met de schaduw van de spleten, nu zijn het puur witte lijnen. Hier en daar bevat de auto ook te veel scherpe hoeken, je kan met strakke lijnen werken, ok, maar langs de kant is er normaal toch een heel lichte afronding te bespeuren.
Ook de eerste wielkast vin'k nog niet in orde, nog net niet perfect rond en uw wielboog daarboven (zo die ronding in de gardebou die voorbeeld opvallend is bij de huidige S klasse van mercedes) steekt hier te hoog uit naar de motorkap toe...(je kan dit aanzien als een stijlelement maar ik bemerk dit minder vanachter).
Nuja, ik ken eigenlijk niet zoveel van auto design (al interesseert me dat wel).