D3C0Y
Legacy Member
Lian-Li zei:hoe kan je leren schetsen ?
mvg
oefenen, oefenen, oefenen
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lian-Li zei:hoe kan je leren schetsen ?
mvg
dresse zei:stop met geilen op mijn tekening allemaal !!
dat doet ge ni! she's like, my baby
btw moemi, haal die watermarks toch van u illustratiestis ni da ze veel nut hebben want meestal staan ze gewoon op de 1-kleurige achtergrond... vrij gemakkelijk om die dan weg te gomme
...

) en omdat hij dat dus zo toont aan kennissen e.d ..
.. en ik al die tijd maar denken dat gij gewoon voor de verkeerde kant waard... 


)
Dat rechterhand lijkt precies zo groot en mannelijk
google, genoeg tutorials(online) & boeken te vindenLian-Li zei:en zijn er zo geen tutorials om da wa te lezen ;p ? nee zekerad:
Waarheden.dresse zei:en @lian-li: begin ni met die tutorials enzo, want dan zijt ge uiteindelijk gewoon lijntjes aant natekenen, of manga vanbuiten aant leren... alst geen tutorials zijn van "hoe anatomie tekenen" zou'k ze links laten liggen... gewoon veel tekenen en vooral veel kijken hoe alles eruit ziet is nog altijd de beste manier...
GMotha zei:Waarheden.
Dankzij die manga-tutorials wordt het net overspoeld door "manga-artists" die gewoon copiëren en copiëren. Een eigen stijl is zoveel interessanter.
Bolteh zei:No offense ofzo ravenslayer, maar de tekening die ik al van u gezien heb (tevens uw avatar), straalt manga uit langst alle kanten. Je mag nog beweren wat je wilt van uw eigen stijl enz, maar uw beginselen met manga hebben zijn sporen achtergelaten. Dat is het probleem met die manga-tutorials dus, zowat elke beginner lijkt met manga te beginnen, en da blijft in hun tekenstijl zichtbaar later.
.