Archief - POST: schetsen en tekeningen V4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bramboogie

Legacy Member
knap werk driesel :niceone: ... enkel de schaduw bij de laatste is wa minder

Iguanatje

Legacy Member
DeBuGGeR zei:
je hebt een aparte manier van tekenen, maar ik vind het wel iets hebben tenzij je echt zo realistisch mogelijk wou tekenen natuurlijk :p

in dat geval .. niet echt

D3C0Y

Legacy Member
nieuwe opdracht voor school, amazone in het jaar 2068

Amazone_final.jpg


kweet het, het rechterbeen & voet zitten niet goed :p... ma ik krijg ze gewoon niet goed dus laat ik het maar zo

Garmir

Legacy Member
D3C0Y zei:
nieuwe opdracht voor school, amazone in het jaar 2068

Amazone_final.jpg


kweet het, het rechterbeen & voet zitten niet goed :p... ma ik krijg ze gewoon niet goed dus laat ik het maar zo



Een opmerkingske :p Een amazone heeft maar één borst ;) ... dit was om hun boog beter te kunnen hanteren zodat ze bij het loslaten van de spanner hun borst niet mee hadden :)

DieselPower

Legacy Member
Er klopt ook iets niet met haar benen eh? Wel nice job! Decoy ook ze ;)

D3C0Y

Legacy Member
@ garmir in mijn toekomst vechten ze nimeer met pijl & boog :p
dus ze moeten hun tiet nimeer afsnijde :D

Bolteh

Legacy Member
Zwaaaaare WIP (het is dus Spider-Man, ookal haatte ik de derde film)

spidey.jpg


Think I overdid the black parts :p

ravenslayer

Legacy Member
schetskes van vandaag
vooral gemaakt uit verveling , kmoest wachten tot men zeefdrukraam droog was ^^
schetsenmd4.png

Garmir

Legacy Member
Verveelde me in de les dus heb ik wat zitten prutsen met mijne bic ^^

Schets.jpg

Garmir

Legacy Member
DeBuGGeR zei:
leuk alleen stoor ik me aan die voorkant :$


Dat was ook iets waar ik me aan stoorde, maar nen bic kan je niet uitgommen e :p. Maja soit, de neus had ik eerder beetje naar binnen moeten laten trekken zodat hij elganter was, en zeker twee gelijke lampen in steken ^^

Cederzo

Legacy Member
@Garmir: ik vind dat tekeningen in pen altijd iets meer hebben dan die in potlood. Mss net omdat je niet kan gommen dat het een bepaalde meerwaarde heeft, i dunno. Vind het alleszins wel goed, alleen het linkervoorlicht had iets meer naar voor moeten staan, nu klopt u perspectief daar niet helemaal.


Modelschetsjes van gisteren

model23.jpg

model22.jpg

WolCoM

Legacy Member
Geen idee waar ik het juist moet posten, dus daarom vraag ik het vlug effe hier.

Heeft iemand een goede 'handleiding' van de basisbeginsen van het tekenen?
Ben laatste tijd wat op het gemak aan het tekenen, maar ik merk dat ik toch wel enkele technieken ontbreek en een beetje uitleg zou daarbij af en toe wel gewenst zijn. ;)
Dus als iemand een 'how-to-sketch' weet staan die de moeite is, feel free to post. Bedankt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan