Archief - POST: schetsen en tekeningen V4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DeBuGGeR

Legacy Member
wow een werkje van dieselpower :o een unicum zowaar!

veel kan ik er niet op zegge he :p zijn mond is misschien een beetje raar hij heeft ook een inkeping waar zijn baard begint :p kdenk niet dat dat de bedoeling was?

voor de rest, best leuk :)

CyXo

Legacy Member
snelle schets, maak die "ooit" nog wel af

meisje5.jpg

.R.o.b.i.n.

Legacy Member
Van speedpainting sessie samen met Xoliul & Ravenslayer
en nog wat andere dae'ers. Elke keer vertrekkende van een thema.

<30min

sp02.jpg


sp3.jpg


<60min

gettogirl.jpg


doodsmall.jpg


more to come :)

D3C0Y

Legacy Member
ebde ook uwe weg naar hier gevonden ja :D
*edit* blijkbaar al geregistreerd van 2006 :p

DeBuGGeR

Legacy Member
die is toch al langer geregistreerd dan vandaag? :p
nuja nette tekeningen hoor :), wil wat serieus werk van je zien

.R.o.b.i.n.

Legacy Member
2debugger
Men echt serieuze werken zijn van tijdje terug en niet echt representatief. Kzal wel es zien om wat werk te verzamelen en mss hier sketchbook maken.

nen verse thema: africa
lion.jpg

(deze keer referentie gebruikt)

DieselPower

Legacy Member
hanya.png

Wip, heb net de rechterkant gespiegeld, tijd voor wat op kuis werk. Ik ben het minst tevreden over de oren. Misschien zit er overal ook te weinig diepte in. Thoughts?

DeBuGGeR

Legacy Member
kvind zijn ogen wel wat vreemd maar misschien ging je daar voor?
ook zijn zijn hoorns een beetje recht :p googlen naar referentie kan nooit kwaad.
kan je tekening een heel stuk beter maken vind ik.

Voor de rest vind ik het best netjes, al ben ik helemaal niet vertrouwd met deze vorm van illustreren.

piraat: die inkeping waar de baard begon heb je verwijderd zie ik? dat moest wss een neus voorstellen, kvind het zo wel beter. :)

DieselPower

Legacy Member
Thx DeBuGGeR, kheb een reeks referenties gebruikt en die ogen zijn idd gewild, hoorns zal ik nog eens bekijken. Ik ga ze waarschijnlijk nog wel een pak kleiner maken. Meer zoals Hanya in Rurouni Kenshin :p

Het is trouwens een masker eh?

DeBuGGeR

Legacy Member
DieselPower&#8482;;9793526 zei:
Thx DeBuGGeR, kheb een reeks referenties gebruikt en die ogen zijn idd gewild, hoorns zal ik nog eens bekijken. Ik ga ze waarschijnlijk nog wel een pak kleiner maken. Meer zoals Hanya in Rurouni Kenshin :p

Het is trouwens een masker eh?

had ik ni door :p :D en ik zie ook al direct welke referentie je hebt gebruikt. (ik dacht een chinese illustratie ofzo, zat er toch ni ver van)

https://secure.independenttattoo.com/store/images/mask.jpg

DieselPower

Legacy Member
Ja idd, die ^ en nog een 11 andere :D
hanya2.png

Ik bedenk mij net da'k aan de hoorns ni aangeweest ben, kheb de ogen een beetje aangepast.

Omni^

Legacy Member
dat boven die ogen is da niet zo een ''wanabe art nouveau'' lettertype ? :)

tomh

Legacy Member
in ieder geval zijn niet beide kanten hetzelfde :p
ma kvin het wel schoon

Dimsy

Legacy Member
hey hey, lang geleden da'k hier nog eens gepiept heb, en 'k zeg 'k ga vaneerste keer een recent werkje erbij smijten.
Is een probeerseltje van 2 nieuwe figuurtjes, mischien is het wel wat grof, maar kon het niet laten, vind het altijd zo grof als een Nederlander soms 't woord kanker zo gebruiken :)
Anyhow, laat eens weten wat jullie ervan denken:...

Floyd

Legacy Member
Zeer mooi, DieselPower, alleen die 'wenkbrauwen' vind ik niet zo geslaagd.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan