Archief - POST: schetsen en tekeningen V4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DeBuGGeR

Legacy Member
updateje

(geen referentie, en dat kan je wss wel zien :D)

wip2kc4.png

LeSec

Legacy Member
Jack Malibu zei:
http://i22.tinypic.com/2ibkdi1.jpg

opdracht voor tschool, schetsen van lichtinval met houtskool.
kvind nog goed gelukt voor den eersten keer houtskool in men handen gehad te hebben.
opmerkingen ed zijn altijd welkom, kkan er enkel beter van worden :)

Uw vlakken zo hard niet aflijnen, de overgang moet vlotter verlopen :)
Voor de rest een zeer goede eerste tekening in elk geval

The recycleload

Legacy Member
Leuk uw oor lijkt er een beetje opgeplakt, meer huid rondom schilderen of zo.

DeBuGGeR

Legacy Member
The recycleload zei:
Leuk uw oor lijkt er een beetje opgeplakt, meer huid rondom schilderen of zo.

bedankt, zal er zeker op letten :)

kleine update, voornamelijk aan de tanden gewerkt, beetje de ogen en snor.

wip5gn5.png

CtrlAshDel

Legacy Member
mond is goed gelukt de snor vindk ik ni echt beter door toevoeging van het haar...integendeel

DieselPower

Legacy Member
Somehow moetk een beetje aan Piru z'n film(s?) denken...
En ik denk dat het aan de neus nog ni goed zit.

DeBuGGeR

Legacy Member
DieselPower™;9500788 zei:
Somehow moetk een beetje aan Piru z'n film(s?) denken...
En ik denk dat het aan de neus nog ni goed zit.

idd je hebt gelijk, zelf had ik het nooit gezien. (van die neus :p)

en wie is piru? ik heb even gegoogled maar daar werd ik niet wijzer van.

DeBuGGeR

Legacy Member
DieselPower™ zei:
http://www.piru.be/ (die zit hier trouwens ook)

(het deed mij er aan denken, kweet ni of er wel veel gelijkenissen zijn :p)

Zelf zie ik de gelijkenissen niet, maar kvind het best grappig dat jij de link kan leggen :D.

haha en het oor aan mijn tekening is echt volledig scheef :D :rofl: ff aanpasse.

wip6uh9.png


Bijna klaar, nog een paar details hier en daar.

kreimkoek

Legacy Member
Mijn probeerseltje.
Geïnspireerd door DeBuGGeR zijn werk.
Let vooral op die berg links. Die vind ik erg geslaagd.
Ik ken geen andere programma's dus excuseer mij als paint hier niet mag. Ik werk vaak in paint en vond het wel erg geslaagde tekening.

eindwerkpy9.jpg

DieselPower

Legacy Member
CODFH zei:
Mijn probeerseltje.
Geïnspireerd door DeBuGGeR zijn werk.
Let vooral op die berg links. Die vind ik erg geslaagd.
Ik ken geen andere programma's dus excuseer mij als paint hier niet mag. Ik werk vaak in paint en vond het wel erg geslaagde tekening.

http://img170.imageshack.us/img170/3758/eindwerkpy9.jpg

Spectre zei:
I hope you're kidding ^^

Allez, kvind da nog wel leuk voor met paint en een muis gedaan te zijn door een beginner :) Het ziet er leuk uit maar het is mss meer aangeraden om op papier te tekenen...

Hier zijn trouwens geen regels over welke materialen of tools ge wel of niet moogt gebruiken, dat zou uw creativiteit toch alleen maar beperken. Hoewel ik geloof dat ge tamelijk snel tegen de beperkingen van paint zit ;):p

DeBuGGeR

Legacy Member
CODFH zei:
Mijn probeerseltje.
Geïnspireerd door DeBuGGeR zijn werk.
Let vooral op die berg links. Die vind ik erg geslaagd.
Ik ken geen andere programma's dus excuseer mij als paint hier niet mag. Ik werk vaak in paint en vond het wel erg geslaagde tekening.

eindwerkpy9.jpg

haha schitterend! :D (niet om uit te lachen he, kvind da gewoon een grappige tekening)

tomh

Legacy Member
DieselPower™ zei:
exact, zoek de discussie maar op, Lunchbox had er een zeer uitgesproken menig over meen ik mij te herinneren.

in een woord gezegd, hij vond het
tijdverkwisting


no?

CtrlAshDel

Legacy Member
Fishy.png


something kiddy just 4 fun, 10 min job in flash, tkan afgewerkter, mss WIP ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan