Archief - POST: schetsen en tekeningen V4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dimsy

Legacy Member
huy, heb onlangs dit forum gevonden en 'k zeg 'k ga mijn "meesterwerken" (:wtf:) ook eens delen met de rest.
Gewoon eens paar schetjes hier die bedoeld waren om wat handen te oefenen 'k weet ben er nog slecht in

CtrlAshDel

Legacy Member
Dimsy zei:
huy, heb onlangs dit forum gevonden en 'k zeg 'k ga mijn "meesterwerken" (:wtf:) ook eens delen met de rest.
Gewoon eens paar schetjes hier die bedoeld waren om wat handen te oefenen 'k weet ben er nog slecht in

hehe hilarisch!

pay&go

Legacy Member
Dimsy zei:
huy, heb onlangs dit forum gevonden en 'k zeg 'k ga mijn "meesterwerken" (:wtf:) ook eens delen met de rest.
Gewoon eens paar schetjes hier die bedoeld waren om wat handen te oefenen 'k weet ben er nog slecht in


Haha hoe komde er toch op, geweldig! Me likes. :niceone:

CtrlAshDel

Legacy Member
haha de besten vindek:

der waren zelfs mensen die geen snoepjes kregen, stel je voor, waanzin xD

dien met dien oma kan 'k wel ni lezen gwagwa wé bu dé doewn?

DeBuGGeR

Legacy Member
Dimsy zei:
huy, heb onlangs dit forum gevonden en 'k zeg 'k ga mijn "meesterwerken" (:wtf:) ook eens delen met de rest.
Gewoon eens paar schetjes hier die bedoeld waren om wat handen te oefenen 'k weet ben er nog slecht in


schitterend! :D
maar als je je tekenkunsten echt wilt verbeteren dan zul je wel een andere richting in moeten slaan, beetje los van je eigen stijl :p

maar kvind ze wel schitterend :D

Dimsy

Legacy Member
Wow had er niet zoveel reacties op verwacht :D

Wolfje zei:
haha de besten vindek:

der waren zelfs mensen die geen snoepjes kregen, stel je voor, waanzin xD

dien met dien oma kan 'k wel ni lezen gwagwa wé bu dé doewn?
Yep, is eindelijk de bedoeling vandaar dat da ventje aar zo dwaas zit aan te kijken, ma zit niet echt veel diepgang ze in men teksten :D

DeBuGGeR zei:
schitterend! :D
maar als je je tekenkunsten echt wilt verbeteren dan zul je wel een andere richting in moeten slaan, beetje los van je eigen stijl :p

maar kvind ze wel schitterend :D

Hoe bedoel je andere richting in slaan?


pay&go zei:
Haha hoe komde er toch op, geweldig! Me likes. :niceone:
thx :D

ViniMan zei:
Hehe zalig, vroeger te veel Biebels gelezen fzo? :)
Dju, valt het zo op? :D

mj_dask

Legacy Member
hehe plezante expressies op die gezichtjes! betrand de baksteen:lol:

Garmir

Legacy Member
Laatste opdracht voor school.

IMG_2004.jpg

Deviantart

gemaakt met Pastel, penmarkers, potlood, pantoon wite inkt en stiften

V!$u4L

Legacy Member
Mooi, mooi. Stijlvol, doet me denken aan case study's van jaren '50.

twoen

Legacy Member
jammer dat het groene vlak niet mooi doorloopt, nu duurde het iets langer eer ik de ruimte doorhad

Garmir

Legacy Member
twoen zei:
jammer dat het groene vlak niet mooi doorloopt, nu duurde het iets langer eer ik de ruimte doorhad

Ik vind het ook jammer maar het was opgegeven dat we enkel dat stuk muur maar in een kleur naar keuze mochten steken. En ik vind het eveneens dom dat die daar zo ineens stopt in het zicht :(

Sjemoone

Legacy Member
Dat is inderdaad het enige minpuntje, voor de rest is het echt sjiek ;)

w00tw00t

Legacy Member
Een vraagje.
Heeft iemand van jullie al een poging gewaagd aan kalkeerpapier?
Wat zijn de voordelen t.o.v. gewoon papier? Ze hebben met weten te vertellen dat potlood er beter op tekent en dat het uitgommen makkelijker verloopt wat ik toch wel betwijfel sinds dat mijn moeder een kledijontwerper is en regelmatig gebruikt maakt van kalkeerpapier. Ik heb het haar nog niet gevraagd. Welk materiaal is best te gebruiken met kalkeerpapier?

CtrlAshDel

Legacy Member
wij als architectstudenten gebruiken vaak kalkpapier om telkens verder te kunnen werken op het vorige als er iets niet goed is of zo, makkelijk om verder te werken op iets. Meestal met potlood of stift. Het is best om een zacht potlood te gebruiken want het gomt niet zooo makkelijk weg en het is ook redelijk dun dus als je gomt best je blad opspannen met tessa tape of zo en met een kneedgom gommen (daarom dat een zacht potlood belangrijk is.) Als je een hard gebruikt gaat ge er ook meer in krassen.

Maar dat is mijn eigen ervaring er zullen er hier wss wel een andere kijk op de zaak hebben.

DieselPower

Legacy Member
pirate.gif

Laat ulle maar eens goe gaan want ik post hier zelden eigen creaties :p

't Was vooral om cellshading wa beter onder de knie te krijgen, dus kritiek daar op is meer dan welkom. Ik ga nog een neus proberen te suggereren.

The recycleload

Legacy Member
ik vind hem geweldig leuk alleen de baard vind ik raar waar tegelijk iets hebben,
Het ooglapje vind ik wel origineel.

Greets, Tom
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan