Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
TiB0 zei:maar mannetjes toch, teken gewoon hoe je zelf wilt en wat je vind dat er goed uit ziet; uit tutorials, van anderen natekenen, en theoretische uitlegjes lezen leer je toch niets wat een doorsnee papegaai niet kan...
maar debugger heeft wel gelijk; die renders van die bollen zijn wel degelijk de juiste hoor...
bij die schets van een oogbol van "bob kato", wie het ook moge zijn, klopt reeds vanalles niet in de schaduw, (tenzij het licht van achter de oogbol zou komen, wat érg onwaarschijnlijk is als deze bol in je oogkas zit) erg simpele dingen die je reeds ziet als je eens gewoon een bol van waarneming bekijkt/tekent of logisch nadenkt over schaduwen.

DeBuGGeR zei:nja nee het licht komt niet altijd van rechtsboven idd maar uw schaduw impliceert het anders welof ben ik nu zo scheel?

Maar dan nog eigenlijk, voel ik dat het heel gevoelig is aan bibberende lijnen. Ik ben gewend geweest met illustrator te tekenen en die lijnen maakten zichzelf wat vloeiender, wat eigenlijk niet zo goed is want dan komt er niet op je scherm wat je effectief tekent eigenlijk. (Je kunt dit wel uitzetten enzo waarschijnlijk, maarjaa.)
DeBuGGeR zei:ben ik dat nu of is die schaar extreem krom?
Zal wel zo'n schaar zijn zeker? 
