Ice[Be]
Legacy Member
ok ik zen dus een DIKKE NOOB in site maken maar ik zou het graag leren want desite die ik nu heb trekt wel op niet veel :'( (www.united-warriors.tk
)
wat raden jullie aan om een MOOIe site te maken maar dat het toch nog makkelijk blijft om te maken
frontpage heb ik al maar is slecht
en is PHP makkelijk of moeilijk te leren ?
wat raden jullie aan om een MOOIe site te maken maar dat het toch nog makkelijk blijft om te maken
frontpage heb ik al maar is slecht
en is PHP makkelijk of moeilijk te leren ?




