Archief - Q: dynamische website maken

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DJ_Trash

Legacy Member
"United we stand, devided we fall" is zowa de meest cliché leuze die er bestaat. Ce creative duud!

|M°B|Morbuus

Legacy Member
Ice[Be] zei:
kzen ook geen webmaster é gast ik doe wat ik kan en anders zoek ik hulp mag ik ja ? kwarent wel ligten beu om et horen da me site op niets trok dame dak nu da gebruik van op clantemplates.com en nu nog NEUTEN over dat het nie is k da letter type ja daar ben ik nog steeds aan bezig ma fuck jongen toch this NOOOOOOOIT nie goed zeker

en kheb al 7 maal es een site gemaakt en al 7 keer et zelfe kvind toch niet dak et vlug heb opgegeven ze :p
EN WAAR ZIEDE GIJ EEN SCROLL BAR STAAN ?

Als we commentaar geven is dat met een rede. Jij verwacht dat wanneer je je site post (die niet hoogstaand is) en er dan zelf bij zegt dat hij erg goed is, dat wij dan zeggen: "Ja, reuze, ik zou er ook zo een willen". Je vraagt aan ons wat we er van vinden, dan zeggen we dat ook.

Je gedrag kan veel sturen of je positieve of negatieve comments krijgt. Dus als je zegt dat we dom zijn of eender wat, dan zullen dat dus meer negatieve comments zijn. Leer er iets uit.

Ice[Be]

Legacy Member
@ DJ_Trash
waar zie je dat nog staan United we stand divided we fall ?
want ik denk wel dat ik het al van de site gehaald heb ?

@|M°B|Morbuus
ik zeg toch ook niet dat jullie dom zijn ?

Quilombo

Legacy Member
Ice[Be] zei:
kzen ook geen webmaster é gast ik doe wat ik kan en anders zoek ik hulp mag ik ja ? kwarent wel ligten beu om et horen da me site op niets trok dame dak nu da gebruik van op clantemplates.com en nu nog NEUTEN over dat het nie is k da letter type ja daar ben ik nog steeds aan bezig ma fuck jongen toch this NOOOOOOOIT nie goed zeker

en kheb al 7 maal es een site gemaakt en al 7 keer et zelfe kvind toch niet dak et vlug heb opgegeven ze :p
EN WAAR ZIEDE GIJ EEN SCROLL BAR STAAN ?

k heb nooit gezegd dat er een scrollbar was, ma als ge uw muis op uw menubalk houdt en ge scrollt met uw muiswielte dan beweegt die :lol:

en stoppen omda ge negatieve commentaar krijgt is al helemaal idioot, als ge enkel positieve commentaar wilt, vraag het dan eens aan uw moeke ipv hier, uit negatieve commentaar moet ge leren, das de beste manier trouwens

op uw vorige sites, en op deze trouwens ook: ik snap ni da ge zo'n dingen zelf niet ziet; kijk er eens objectief naar en zie wat je niet zo mooi vindt, wat beter kan etc. en verander het

en als je nog bezig bent aan je site moet je ook niet kwaad worden als ik iets opmerk wat jij zogezegd nog gaat veranderen, post je site dan als ze helemaal af is

tip: wees consequent in t gebruik van hoofd- en kleine letters (kijk naar uw rules) en bekijk mijne comment nog es goed, want er staan verdomme veel dingen in die ge nog kunt verbeteren
en surf eens wa rond op (clan)sites, kijk naar welke sites je mooi vindt en waarom, en pak hetgeen jij mooi vindt van alle sites en maak er een passend geheel van (zonder copy paste!)
zoek een mooi lettertype, -kleur en -grootte en gebruik dat voor ALLE tekst in uw main div
consequent zijn is t belangrijkste, overal evenveel padding enzo, zelfde lettertype, ipv het misbaksel da ge nu hebt

soit, ik meen mij trouwens de herinneren dat er in de sticky stond dat hier geen templates mochten gecheckt worden *kuch* ?

en ohja: leer de nederlandse taal misschien

Ice[Be]

Legacy Member
kzen m'n dialect te veel gewoon srry :)

**EDIT** K om te tonen dat ik geen opgever ben ben ik een nieuwe site aant maken ;)
volledig van de grond af kga hem mss straks uploaden is nog bijlange niet af maar kzou graag al eens jullie reactie horen en wat jullie er zouden aan veranderen ;)

|M°B|Morbuus

Legacy Member
Gebruik geen Times New Roman. Ofwel ben je een lettertype aan het gebruiken dat ik niet heb, dan zie ik het dus niet. Gebruik Verdana, Arial ...

Ice[Be]

Legacy Member
@ |M°B| Morbuus waar zie je Times new roman want ik dacht toch dat ik die niet gebruikt had :s

@ bt belgium sugesties voor kleuren ?

Boddah

Legacy Member
ik zie onderaan het menu het begin van een tekening, maar er is geen scrollbar (wat eigenlijk positiefief is), en dus zie ik de rest niet.

voor de rest, het is allemaal te generiek, er is in feite geen lay out, maar wat tekst en een menu. qua structuur zit het wel ok, maar er is nog veel verbetering mogelijk. experimenteer wat met kleuren ipv enkel in zwart/grijs te werken.

Ice[Be]

Legacy Member
bedoel je dat blauw ? en op welke resolutie werk jij ?

ik heb nu iets nieuws bij gedaan links van m'n site dat heel met zwart wat vinden jullie daarvan weg doen of is het goed ?

Ice[Be]

Legacy Member
ja ik heb ook es 1024 gebruikt en kzie wat je bedoelt das normaal het clan logo ;)
ik ga het van de site halen kga proberen om het er op een andere manier volledig op te krijgen ;)

Ice[Be]

Legacy Member
Om een deel van een andere pagina op een pagina te zetten gaat dat ?
is dat niet iets met include ofzo ?
of gaat dat gewoon niet ?

Boddah

Legacy Member
include is bij asp.
in gewone html kun je frames gebruiken, hoewel dit af te raden is.

Ice[Be]

Legacy Member
kan ik HTML PHP dingen zetten ?

**EDIT**
ik heb dit require("config.inc.php"); maar dat bestandje staat in een andere map
moet ik dan gewoon require("andermap/config.inc.php"); doen of ... ?

Radiance

Legacy Member
Ice[Be] zei:
**EDIT**
ik heb dit require("config.inc.php"); maar dat bestandje staat in een andere map
moet ik dan gewoon require("andermap/config.inc.php"); doen of ... ?
Ik ben niet het type dat mensen uitschijt voor de minste "domme" vraag, maar nu ga je er toch wel over.

Kan je dat nu echt niet zelf es proberen ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan