Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
is de tekst te klein ofzo ?PerfectPC zei:de boel leesbaar maken zou ook al aardig zijn![]()
this United we stand, divided we fallEl_L4mor zei:met leuze bedoelt hij 'Together we stand, divided we fall'

Als ik eerlijk mag zijn: dit is op veel hoger niveau, vaak zal je daarvoor op je eentje alles mogen doenDieselPower™ zei:Gaat toch perfect? template-engine & als de coder deftige namen heeft gegeven, naar functionaliteit en ni naar plaats, dan kan da voor de scripter toch geen probleem zijn.
nee ge hebt wel gelijk, een minimum van xhtml/css kennis is wel zeker nodig...![]()
. En dan nog: als ik samenwerk met iemand die layout doet en ik dan pure scripting (ik werk altijd met eigen template engine) dan is er nog vaak veel interactie hoor. Bij het debuggen kan het nog altijd zijn dat ik een soort tekst meegeef die layout verneukt omdat daar bv. geen deftige breaks opstaan. Als je dan continu moet debuggen met 2 personen verlies je enorm veel tijd, het is dan nodig dat jij zelf die template kan gaan lezen.bon ik ga geen nieuwe thread opene ma mijn vraag ff hier stelle, ik had dus een font gedowned von 1001fonts.com maar als ik deze in mijn HTML site inbreng dan zie alleen ik die font als ik erop ga omda ik die installed heb en alle andere mense nie, is er een mogelijkheid da iedereen die ziet ?SveltestSword zei:ziet er niet slecht uit, maar der mag wat meer grafische content op vind ik persoonlijk en for gods sake (alsek da juist spel): een ander font!!! frames zijn ook niet alles, maar soit, whatever floats your boat...




snap ni da ge zoiets zelf ni ziet :/
)
... k herken die menubalk van ergens ...
Ice[Be] zei:kzen ook geen webmaster é gast ik doe wat ik kan en anders zoek ik hulp mag ik ja ? kwarent wel ligten beu om et horen da me site op niets trok dame dak nu da gebruik van op clantemplates.com en nu nog NEUTEN over dat het nie is k da letter type ja daar ben ik nog steeds aan bezig ma fuck jongen toch this NOOOOOOOIT nie goed zeker
