Archief - Q: Hoe werkt een pentablet voor PC?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Piru

Legacy Member
rofl vergelijking was als in "iPod is Rolls Royce van MP3 spelers" => wacom is rolls royce van tablets ;)

http://www.durakangaz.be/images/omerta_card.jpg

gisteren op een wacom volito 2 a6 (van men broer) gekriebeld...

Voor moest ge het nog niet door hebben ik ben absoluut wacom fan en daarom beetje subjectief miss... :)

dresse

Legacy Member
lekkere tekening :)
morja, zo kunde da ni echt vergelijken eh jixop...
Dwarfduin kan dees op a6 en vergelijk nu misschien met een tekening van lunchbox op nen a4... dan gaat iedereen hier besluiten dat nen a6 veeel beter is om op te tekenen dan a4 :p.
(sorry lb, moest iemand als voorbeeld nemen :p)

LunchBox

Legacy Member
snixke :p en het punt was net dat iPod de meest gehypete mp3 speler is, maar allesbehalve de rolce royce.. enfin sommige begrijpen de stelling - anderen vinden het vergezocht.. laat het ons hier op houden: "koop u gerust ne wacom.. en heb je'r geen ervaring mee houdt niemand je tegen van de goedkoopste series te upgraden naar iets duurdere versies.. we zouden precies hetzelfde aanraden met digitale fototoestellen etc // maar daarom zijn alle wacoms nog niet het beste van het beste" er zijn heus nog andere merken die beter zijn (subjectief).. dah wouw'k maar zeggen.

en zoals dresse al aangeeft, iemand die met tablets overweg kan komt ergens met een versie van 50€ op z'n bureau terwijl iemand die er niet mee overweg kan nergens staat met eentje van 500€ voor z'n neus.. tis't ventje dat de pen vasthoudt. (en de extra features waarnaar ge upgrade als ge'r echt fervent mee bezigzijt)

overigens ben'k wel'n fan van uw tekenstijl dwarfDurin, maar dat zal me nooit tegenhouden toch nog tegen'n mening in te gaan :) (al is dat hier niet nodig, want kzeg niet dat wacoms slecht zijn)

@dresse: doe mij zo'ns een A4 cadeau vo kerst.. kwil uw vergelijking ook in praktijk zien :p

Piru

Legacy Member
volgens mij zijn we het eigenlijk gewoon eens :P

me wacom kunde ni slecht zitten (al zijn er natuurlijk verschillen tussen ne volito 2 en nen intuos 3 a4 ;))

Holy Paladin

Legacy Member
toch klein voorbeeldje, tis nu nie veel maar doe het eens na met een muis :)
lijntje5eo.gif

LunchBox

Legacy Member
volgens mij de Graphire Bluetooth; het actieve gebied is toch evengroot.. en die komt van'n price-drop. (tijdelijke actie)

Freaky 7

Legacy Member
Requirements
Windows

* Windows 2000 or XP
* Bluetooth transceivers and Bluetooth stacks
* CD-ROM drive

Macintosh

* Mac OS X 10.2.8 or higher
* Bluetooth transceivers and Bluetooth stacks
* CD-ROM drive


Dus dan moet ik nog nen bluetooth ontvanger kopen ? die ik dan in mn moet steken?

LunchBox

Legacy Member
yup, maar een usb bluetooth receiver kost maar 24€ ofzo.. tlijkt beetje op'n usb stick.

Piru

Legacy Member
ja da heeft geen powersource da tablet he, da moet wel met batterijen zijn!

edit: den deze heeft wel nen draad van tablet naar pc, genen bluetooth den deze

dresse

Legacy Member
weet er iemand eigenlijk een progje om van scherm te switchen met wacom?
ik zou graag animeren in 3D met men wacom, maar ik kan bijna niet werken zonder men dual screen setupje. dus een progje dat ervoor kan zorgen dat men wacom met 1 sneltoets verspringt naar het andere scherm zou zalig zijn...

Belgianbonzai

Legacy Member
dresse zei:
weet er iemand eigenlijk een progje om van scherm te switchen met wacom?
ik zou graag animeren in 3D met men wacom, maar ik kan bijna niet werken zonder men dual screen setupje. dus een progje dat ervoor kan zorgen dat men wacom met 1 sneltoets verspringt naar het andere scherm zou zalig zijn...

een A6 wacom kopen voor uw menu scherm mee te doen :p en dan de grotere voor het andere scherm

dresse

Legacy Member
kunt ge ne wacom aan 1 scherm toewijzen ofwa?
als ge gewoon dual screen hebt dan ziet u wacom u twee schermen als 1... das just het lastige :s

Piru

Legacy Member
uh ik geloof dat ge da idd kunt, een scherm toewijzen, maar twas nogal buggy gelovek :P

edit: da was nen intuos a5
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan